  • 1. Data: 2006-04-05 18:19:10
    Temat: Fundusze inwestycyjne - DWS Polska FIO TOP 25 Małych Spółek
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    05/04/2006
    W związku z komunikatem DWS Polska TFI o zawieszeniu zbywania jednostek
    uczestnictwa funduszu inwestycyjnego DWS Polska FIO TOP25 Małych Spółek
    rekomendujemy aby dziś (5 kwietnia) złożyć ostatnie zlecenia nabycia
    jednostek tego funduszu. Późniejsze złożenie zlecenia może skutkować jego
    niezrealizowaniem przez agenta transferowego obsługującego fundusz.

    Jednocześnie informujemy, iż MultiBank w żaden sposób nie będzie blokował
    mozliwości składania zleceń nabycia. Zaznaczamy także, że zlecenia konwersji
    z tego funduszu i odkupienia jednostek tego funduszu w myśl komunikatu DWS
    będą realizowane w sposób standardowy.

    Fakt zawieszenia zbywania jednostek funduszu nie jest w żadnym stopniu
    sytuacją niepokojącą. Takie działanie Towarzystwa ma na celu wyłącznie
    ochronę interesów uczestników funduszu. Możliwość nabycia jednostek zostanie
    przywrócona decyzją DWS Polska TFI w momencie kiedy wartość aktywów spadnie
    poniżej 250 mln złotych.

    MK

  • 2. Data: 2006-04-05 20:44:24
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 5 Apr 2006 20:19:10 +0200, "MK" <m...@i...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >przywrócona decyzją DWS Polska TFI w momencie kiedy wartość aktywów spadnie

    Ciekawostka - nasza giełda już jest za mała dla tego funduszu?

  • 3. Data: 2006-04-06 08:37:43
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Apr 2006 22:44:24 +0200, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ciekawostka - nasza giełda już jest za mała dla tego funduszu?

    Nie tylko dla tego. Jakiś czas temu jeden z funduszy ING operujący na
    małysch spółkach też zawiesił przyjmowanie kolejnych wpłat na zakup
    jednostek uczestnictwa. Jeżeli nie zmienią się regulacje na naszym
    rynku, co dotyczy też funduszy emerytalnych, które nie mogą inwestować
    za granicą, może nas czekać małe wyhamowanie.

    Ale ja nie jestem ekonomistą i piszę tak, jak rozumiem informacje do
    mnie docierające.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 4. Data: 2006-04-06 15:53:36
    Od: "Sylwek Porąbka" <...@...pl>

    >zawieszeniu zbywania jednostek uczestnictwa, z wyłączeniem zbywania
    >jednostek uczestnictwa w ramach umów o prowadzenie Programów PPE, PSO,
    >ZPSO, PPI, PPO i IKE zawartych przed dniem zawieszenia zbywania jednostek
    >uczestnictwa Funduszu.
    5)jeżeli wartość aktywów netto Funduszu ulegnie zmniejszeniu poniżej 250
    milionów PLN, Fundusz ponownie rozpocznie zbywanie jednostek uczestnictwa.

    Czy ludzie rzucili się dziś na kupno tych j.u. ?
    Czy te jednostki dalej będą tak rosnąć jak w tym roku, czy to już
    szczytowanie ?