  • 11. Data: 2006-01-21 14:29:03
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - czy opłaca się na jeden miesiąc?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał w wiadomości
    news:dqtg6m$36a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mylisz się.

    Faktycznie, pomerdalo mi sie z oplata za zarzadzanie.

  • 12. Data: 2006-01-21 14:30:48
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dqtgdf$6l3$2@news.dialog.net.pl...
    > Mylisz podatek z opłatą za zarządzanie.

    O wlasnie :) Ludzka rzecz sie mylic.

  • 13. Data: 2006-01-21 14:32:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 21 Jan 2006 14:28:24 +0100, w <dqtcu5$9vr$1@atlantis.news.tpi.pl>, necik
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > I tak się zastanawiam czy opłaca się przykładowo 10k PLN zainwestować na
    > jeden miesiąc w Millennium FIO Akcji?

    Na 1 miesiąc nie warto inwestować w FIO Akcji, a w tej chwili to już b. duże
    ryzyko.

  • 14. Data: 2006-01-21 14:33:07
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-21 15:30, osobnik Piotrek stwierdził, iż:
    > O wlasnie :) Ludzka rzecz sie mylic.

    :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2006-01-21 14:36:31
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Na 1 miesiąc nie warto inwestować w FIO Akcji,
    > a w tej chwili to już b. duże ryzyko.

    Ja bym tak zdecydowany nie byl. Z pewnoscia nie jest to polecany czas
    inwestowania, ale tez nie znaczy, ze nie moze sie oplacic.

  • 16. Data: 2006-01-21 14:51:45
    Od: san <s...@s...pl>

    Ale jak się nie opłaci to pieniądze będą zamrożone na kilka miesięcy.

  • 17. Data: 2006-01-21 19:45:29
    Od: necik <n...@s...pl>

    > Taryfa Opłat i Prowizji:]

    Przypadkowo dowiedziałem się że mBank równiez nie pobiera takich opłat:
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/oplaty.h
    tml
    I teraz moje pytanie, co to znaczy:
    "Opłaty za zarządzanie (w skali roku) - Zgodnie z taryfą TFI" ?
    Bo rozumiem że innych opłat nie ma?

  • 18. Data: 2006-01-21 19:48:29
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    necik napisał(a):

> [...]
    tml
    > I teraz moje pytanie, co to znaczy:
    > "Opłaty za zarządzanie (w skali roku) - Zgodnie z taryfą TFI" ?

    Te opłaty wliczone są w wycenę jednostki.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 19. Data: 2006-01-21 20:07:04
    Od: necik <n...@s...pl>

    tml

    > Te opłaty wliczone są w wycenę jednostki.

    A tak jeszcze wracając do Millenium, w tej chwili nie pobierają opłat za
    nabycie, ale jak już bedę chciał sprzedać to policzą sobie odpowiednio?

  • 20. Data: 2006-01-21 20:12:40
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-21 15:51, san napisał(a):

    > Ale jak się nie opłaci to pieniądze będą zamrożone na kilka miesięcy.

    Umorzyć możesz w kilka dni, ale oczywiście mniejszą sumę niż włożyłeś ;-)

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka