  • 1. Data: 2006-05-30 15:47:09
    Temat: Fundusze inwestycyjne, gdzie najłatwiej, najtaniej?
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Witajcie!

    Ostatnio zastanawiałem się nad umieszczeniem kilku zł w FI, szczegolnie
    teraz kiedy jest korekta na giełdzie. W związku z tym mam pytanie:
    Czy w chwili obecnej mBank jest miejscem gdzie najtaniej i najwygodniej
    można pozyskać dobre FI?
    Przeglądałem ofertę Lukasa, ale do wyboru są tylko 2 fundusze (stabilnego
    wzrostu i taki bardziej agresywny) no i opłata za zbycie 2,5%...

  • 2. Data: 2006-05-30 16:27:56
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    Stefan napisał(a):
> [...]
    > teraz kiedy jest korekta na giełdzie. W związku z tym mam pytanie:
    > Czy w chwili obecnej mBank jest miejscem gdzie najtaniej i najwygodniej

    Ja korzystam z mBanku i
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 3. Data: 2006-05-30 16:43:31
    Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>

    "Maciek M73" wrote in message
    >Ja korzystam z mBanku i
    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/index.ht
    ml

    dla mnie zdecydowanie również mbank
    ma dużo funduszy do wyboru - łatwa i szybka obsługa z poziomu ekonta

    no i jeszcze korzystam z bzwbk, a to dlatego że tam jest Arka

  • 4. Data: 2006-05-30 17:14:34
    Od: Bartek <r...@u...com.pl>

    Nie musisz korzystac z BZ WBK zeby miec arke, arke mozna kupic nie bedac
    posiadaczem konta u nich.

  • 5. Data: 2006-05-30 19:05:51
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 May 2006 19:14:34 +0200, Bartek napisał(a):

    > Nie musisz korzystac z BZ WBK zeby miec arke, arke mozna kupic nie bedac
    > posiadaczem konta u nich.
    A skad jeszcze mozna miec jednoski Arki?

  • 6. Data: 2006-05-30 20:20:20
    Od: Bartek <r...@u...com.pl>

    Nie rozumiesz.
    Mozna kupic (chyba) tylko w oddzialach BZ WBK, ale nie musisz tam miec
    konta bankowego. Wiec jakby z samym bankiem masz doczynienia raczej zadko.

  • 7. Data: 2006-05-30 20:58:17
    Od: "A" <...@o...eu>

    Użytkownik "Stefan" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > A skad jeszcze mozna miec jednoski Arki?

    Fundusze Inwestycyjne Arka BZ WBK dostępne są w placówkach:

    a.. Banku Zachodniego WBK S.A.
    b.. Domu Maklerskiego BZ WBK S.A.
    c.. BRE Bank SA Private Banking*
    d.. Domu Inwestycyjnego BRE Banku S.A.*
    e.. Deutsche Bank PBC S.A.*
    f.. Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP SA*
    Fundusze Arka BZ WBK dostępne przez telefon

    Chcesz inwestować w Fundusze Arka BZ WBK bez wychodzenia z domu? To proste!

    Wystarczy zadzwonić pod numer infolinii 801 123 801* lub 022/541 78 78**,
    wybrać odpowiedni Fundusz i podać swoje dane. Stosowne dokumenty zostaną
    dostarczone przez kuriera w wybranym przez Ciebie miejscu. Wszelkie koszty
    związane z usługą kurierską pokrywa BZ WBK AIB Towarzystwo Funduszy
    Inwestycyjnych.

    http://arka.pl/11119

  • 8. Data: 2006-05-31 06:22:36
    Od: "Mariusz" <...@...pl>

    w dojcze banku ';p

  • 9. Data: 2006-05-31 16:24:33
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl> napisał w
    wiadomości news:e5hsne$b9o$1@news.onet.pl

> [...]
    > ekonta
    >
    > no i jeszcze korzystam z bzwbk, a to dlatego że tam jest Arka

    ..która to Arka łupi na prowizjach* aż miło, w porownaniu do FI
    dostępnych w mbanku/multibanku. Na dodatek, z tego co słyszalem
    na pl.biznes.wgpw, były informacje iż kombinuja (duzo czesciej
    niz inne FI, którym niestety to też sie zdarza) z datami wyceny
    tak by byly dla nich najkorzystniejsze.

    Sam dokonywalem w.. Skarbcu konwersji(w dosc nerwowym monencie)
    i przypadla dokladnie na ten dzien, na ktory powinna przypasc
    w/g tabeli typowych (zwracam uwage na slowo typowych - nie zas
    gwarantowanych) terminow.

    BTW: aktualnie w rocznym (tj. za okres 30.05.2005-30.05.2006)
    rankingu (na fundusze.wp.pl) sa za.. DWS TOP 25 MS, a za nimi
    (depczac po pietach) jest pare funduszy slabszych o 6-8%, co
    uwzgledniajac prowizje* efektywnie wychodzi jeszcze mniej..

    * radze poczytac dokladnie tabele opłat Arki.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 10. Data: 2006-05-31 22:10:22
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Wed, 31 May 2006 18:24:33 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisal/a:
    >a za nimi (depczac po pietach) jest
    > pare funduszy slabszych o 6-8%, co uwzgledniajac prowizje* efektywnie
    > wychodzi jeszcze mniej..
    >
    > * radze poczytac dokladnie tabele opłat Arki.
    2%(od 10kPLN, 1,5% od 50kPLN) ) za
    nabycie, przy odkupieniu po normalnym okresie
    inwestycji prowizji już nie ma. Jak ktoś chce, kupowac w dołku i
    sprzedawac za chwilę to Arka faktycznie nie jest dla niego.

    --
    Krzysztof Lerski