  • 1. Data: 2004-12-01 15:47:38
    Temat: Fundusze inwestycyjne pytanie
    Od: "himis" <h...@g...pl>

    Witam
    Chciałbym zainwestować 5-10 tys. w fundusze inwestycyjne na ok 1-2 lata. Czy
    warto sugerować się rankingami i wybierać najwyższe z listy? Jak to może
    wyglądać przez np przyszłe dwa lata? Pomóżcie coś wybrać jakie są dobre i
    wiarygodne fundusze akcji , obligacji zrównoważone?
    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-12-01 15:50:41
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne pytanie
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "himis" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyglądać przez np przyszłe dwa lata? Pomóżcie coś wybrać jakie są dobre i
    > wiarygodne fundusze akcji , obligacji zrównoważone?

    historia sie nie powtarza w krotkim okresie

  • 3. Data: 2004-12-01 15:58:16
    Od: "himis" <h...@g...pl>

    > historia sie nie powtarza w krotkim okresie

    Witam szukam informacji grupa alt.pl.fundusze-inwestycyjne chyba wogóle nie
    działa więc cały czas szukam ...inf na temat funduszy to co jest w
    internecie juz przeszperałem, chętnie posłuchał bym kogoś inwestuje tam
    Pozdrawiam ponownie
    Darek

  • 4. Data: 2004-12-01 16:15:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > działa więc cały czas szukam ...inf na temat funduszy to co jest w
    > internecie juz przeszperałem, chętnie posłuchał bym kogoś inwestuje tam

    Poczytaj http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    W mBanku nie płacisz za zakup jednostek.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2004-12-01 16:19:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > wyglądać przez np przyszłe dwa lata? Pomóżcie coś wybrać jakie są dobre i
    > wiarygodne fundusze akcji , obligacji zrównoważone?

    Nie za bardzo jesli to mlode fundusze, bo teraz sie wybija a pozniej moze
    juz tak dobrze nie byc, a moze po prostu zbyt agresywnie inwestuja, ale
    wiadomo lepiej brac te ktore lepiej zarabiaja. Nikt nie zna przyszlosci, ale
    nastepne 2 lata powinno byc stabilnie i malo zyskownie, dobre fundusze to te
    co istnieja pare lat na rynku, chociaz te naj strasze malo zarabiaja w
    porownaniu z tymi ogierami nowymi, musisz sam zdecydowac co wygrac, ale
    obligacje staja sie ciekawe, w zrownowazony to nie wiem czy jest sens w tym
    okresie kupowac, a akcje to duze ryzyko w szczegolnosci w grudniu/styczen,
    ale akcje powinny jeszcze rosnac ,a nawet jak bedzie korekta to nie az tak
    poteznie mocna, wiec jesli chcesz akcje to kupic troche jednostek a pozniej
    za pare miesiecy dokupic jednostek po korekcje. fundusz obligacji na dwa
    lata tez mozna, albo samemu obligacje kupic.
    Pamietaj Wybor nalezy do ciebie, to Ty zainwestujesz a nie ten co gada
    (pisze), a ten co inwestuje od lat to wie w co i sie nie przejmuje.

  • 6. Data: 2004-12-01 16:31:31
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Czy
    > warto sugerować się rankingami i wybierać najwyższe z listy? Jak to może

    Skoro na tak krótko to wybierz te najkrócej działające o niewielkim kapitale
    Molochy. liderzy sprzed lat są niemobilni
    Pamiętaj, ze liderzy się zmieniają i nie powtarzają co roku
    Przy tak małej kwocie i krótkim czasie opłaty mogą zjeść zysk
    Akcje są na szczytach - nie mają powodu znacznie urosnąć
    Sugeruję SFI mbank ze względu na opłaty
    Może obligacje dolarowe ? Dolar chyba na dnie
    Euro jeszcze do dna trochę brakuje
    http://tfi.hoga.pl/tfi_stopy.asp
    Okres w tym roku
    Fundusz Zmiana
    Arka Akcji FIO 29,19%
    UniKorona Akcje 28,31%
    CU Polskich Akcji 24,40%

    Okres w ubiegłym miesiącu
    Fundusz Zmiana
    Pioneer Akcji 3,09%
    AIG FIO Akcji 2,93%
    Pioneer Agresywnego Inw. 2,45%
    UniKorona Akcje 2,22%

  • 7. Data: 2004-12-01 17:23:59
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie zna przyszlosci, ale
    > nastepne 2 lata powinno byc stabilnie i malo zyskownie,

    Skoro nikt nie zna przyszlosci to twierdzenie ze najblizsze 2 lata powinny
    byc... jest bezpodstawne i jest to wrozenie z fusow.

    > Pamietaj Wybor nalezy do ciebie, to Ty zainwestujesz a nie ten co gada
    > (pisze)

    To fakt.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2004-12-01 17:26:10
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Akcje są na szczytach - nie mają powodu znacznie urosnąć

    Wrozenie z fusow.

    > Może obligacje dolarowe ? Dolar chyba na dnie
    > Euro jeszcze do dna trochę brakuje

    Jak wyzej.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2004-12-01 17:34:16
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Dec 2004 17:31:31 +0100, w <cokrl0$l96$1@news.onet.pl>, "SP9LWH"
    <s...@a...pl> napisał(-a):

    > Sugeruję SFI mbank ze względu na opłaty

    Niestety, fundusze w mBanku zwykle są to słabsze fundusze...

  • 10. Data: 2004-12-01 19:16:59
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Przejrzyj stronę www.analizy.pl

    --