  • 1. Data: 2006-12-08 06:58:21
    Temat: Fundusze inwestycyjne w Inteligo
    Od: Albert <u...@m...one.pl>

    Witam

    Tak sobie dzisiaj z rana czytalem artykul na onecie jak to koles przez
    40 lat wplacal na fundusz po 1$ heh i po 40 latach mial juz niezla sume:)

    I tak sie zastanawiam nad czyms takim w Inteligo jako ze tam mam konto

    Jaki fundusz by Panstwo polecili zeby wybrac okres to kolo 2-5 lat,
    wplacalbym tak co miesiac ok 50zl

    pozdrawiam

    Albert

  • 2. Data: 2006-12-08 08:18:33
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne w Inteligo
    Od: "Tytus" <S...@g...com>

    > Tak sobie dzisiaj z rana czytalem artykul na onecie jak to koles przez
    > 40 lat wplacal na fundusz po 1$ heh i po 40 latach mial juz niezla sume:)
    > I tak sie zastanawiam nad czyms takim w Inteligo jako ze tam mam konto

    Bez sensu.. -> prowizje

  • 3. Data: 2006-12-08 08:56:43
    Od: d...@o...pl (Dario)

    najlepiej zrownoważony, albo akcyjny, ale tam sa prowizje niestety. Poza tym
    fundusze proponowane w inteligo to PKO CS, a one ostatnio nie maja
    wielkeijh stopy zwrotu. CZytałem w Gazecie Prawnej że akcyjny ma około 30 %
    rocznie więc to niejest wiele.
    lepiej szukać funduszy ktore mają promocje- czyli nie pobieraja oplaty
    dystrybucyjnej. polecam do czytania dodatek do gazety prawnej z 17 XI -tam
    jest zestawienie wszyskich funduszy dostepnych w Polsce z podaniem oplat
    dystr.i stop zwrotu.

  • 4. Data: 2006-12-08 09:05:59
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Dario napisał(a):
> [...]
    > jest zestawienie wszyskich funduszy dostepnych w Polsce z podaniem oplat

    jezeli nie planujesz dlugoterminowej inwestycji to przede wszystkim
    zwroc uwage na prowizje!

    bez prowizji mozna nabyc fundusze w SFI mBanku i Multibanku, poza tym
    teraz jest promocja na fundusze Millennium, ktore niestety do
    najlepszych nie naleza

    ze swojej strony polecam fundusze AIG oraz DWS - jedne i drugie kupisz w SFI

    natomiast do porownywania polecam strone: www.fundi.pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-08 21:31:12
    Temat: Fundusze inwestycyjne w mBanku
    Od: d...@o...pl (Dario)

    a jak to własciwie jest: MBank rzekomo nie pobiera prowizji i opłat, ale to
    przecież chyba sam fundusz pobiera oplaty za dystrybucję\zazradzanie.
    Więc czy to prawda że cała kwota jaką kupujący wpłaca - idzie na zakuop
    jednostek i jest zapisywana do rejestru?

  • 6. Data: 2006-12-09 09:19:22
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne w mBanku
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Dario" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >a jak to własciwie jest: MBank rzekomo nie pobiera prowizji i opłat, ale to
    > przecież chyba sam fundusz pobiera oplaty za dystrybucję\zazradzanie.

    Fundusz pobiera oplate za zarzadzanie i to jest oplata niezalezna od tego
    gdzie kupisz jednostki. Jest wliczona w wycene jednost codziennie i przez
    to niejako 'przezroczysta' dla kupujacego.
    Oprocz tego sa prowizje za nabycie i zbycie jednostek. Te zaleza najczesciej
    od sumy wplacanej do funduszu. Zwykle duza czesc zostaje u dystrybutora
    funduszu a nie w samym fundusu.
    W mBanku/Multibanku nabywajac i zbywajac jednostki nie placisz za te
    operacje.
    Oczywiscie oplata za zarzadzanie jest pobierana i jest uwzgledniona
    w wycenie funduszu.

    > Więc czy to prawda że cała kwota jaką kupujący wpłaca - idzie na zakuop
    > jednostek i jest zapisywana do rejestru?

    Prawda.

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 7. Data: 2014-12-31 01:22:08
    Od: n...@g...com

    W dniu piątek, 8 grudnia 2006 07:58:21 UTC+1 użytkownik Albert napisał:
> [...]
    >
    > I tak sie zastanawiam nad czyms takim w Inteligo jako ze tam mam konto
    >
    > Jaki fundusz by Panstwo polecili zeby wybrac okres to kolo 2-5 lat,

    Inwestuj sam - bezpośrednio na rynku - w oparciu o prawdziwe cykle rynkowe
    (http://fundusze-inwestycyjne.netinvest.pl/), a osiągniesz znacznie więcej. To prosta
    wiedza i niemal pozbawiona ryzyka.

    --
    Bodhi

  • 8. Data: 2014-12-31 01:36:58
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    n...@g...com writes:

    Misiu spadaj z tym spamem.
    KJ

  • 9. Data: 2014-12-31 15:42:06
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 31/12/14 01:22, n...@g...com wrote:
    > W dniu piątek, 8 grudnia 2006 07:58:21 UTC+1 użytkownik Albert napisał:

    Archeolog miesiąca! (a może nawet roku, rzutem na taśmę)

    --
    Alf/red/

  • 10. Data: 2014-12-31 16:00:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-31 o 15:42, Alf/red/ pisze:

    > Archeolog miesiąca! (a może nawet roku, rzutem na taśmę)

    E tam, po prostu nieudolny spamer z marnym produktem.

    --
    Liwiusz