  • 1. Data: 2006-06-12 07:23:29
    Temat: Fundusze obligacji czy ochrony kapitału?
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Jak myślicie co lepiej wybrać tak aby trochę zarobić w perspektywie 2-4
    miesięcy? A może jest lepsza alternatywa co zrobić z kasą w takiej
    perspektywie czasu?

  • 2. Data: 2006-06-12 08:35:33
    Temat: Re: Fundusze obligacji czy ochrony kapitału?
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak myślicie co lepiej wybrać tak aby trochę zarobić w perspektywie 2-4
    > miesięcy? A może jest lepsza alternatywa co zrobić z kasą w takiej
    > perspektywie czasu?

    w takiej perspektywie tylko ...F pieniężne

  • 3. Data: 2006-06-12 08:54:03
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    > w takiej perspektywie tylko ...F pieniężne

    albo lokata bankowa....na niej na pewno (nominalnie)
    nie stracisz

  • 4. Data: 2006-06-12 09:22:35
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > albo lokata bankowa....na niej na pewno (nominalnie)
    > nie stracisz

    tak, ale mam kasę w funduszach i nie zależy mi na wycofaniu jej, tylko na
    konwersji, tak aby przeczekać bez straty ( ... z małym zyskiem) gorący okres
    na GPW. Jeżeli ją wycofam to później będe musiał płacić prowizję przy
    zakupie j.u.

  • 5. Data: 2006-06-12 10:25:51
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

> [...]
    okres
    > na GPW. Jeżeli ją wycofam to później będe musiał płacić prowizję przy

    czyli wyglada na to, ze nie masz FI w mBanku ani Multibanku - tam nie
    pobieraja
    oplaty za nabycie

    w kazdym razie 2-4 m-ce polecam f.pieniezny

    w pazdzierniku nabylem kilka obligacyjnych i po 2 miesiacach bylem na
    stracie, ale
    teraz jest juz lepiej

  • 6. Data: 2006-06-13 05:16:34
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    > w kazdym razie 2-4 m-ce polecam f.pieniezny
    >
    > w pazdzierniku nabylem kilka obligacyjnych i po 2 miesiacach bylem na
    > stracie, ale
    > teraz jest juz lepiej

    Mam Arkę i żałuję że nie mają f. obligacji zagranicznych, bo kiedy robiłem
    konwersję to właśnie o trakim myślałem. Gdyby mieli to byłbym parę procent
    do przodu.