  • 21. Data: 2008-02-15 21:18:31
    Temat: Re: Fuzja BPH-Pekao i pozyczka nie spłacona automatycznie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    KJ
    > Kasa nie wpłynęła w terminie (a zobowiązałeś się do terminowych wpłat)
    > - lecisz w BIK na ten przykład ...

    Ale on wpłacał. Na konto osobiste, tak jak było wymienione w umowie.

    Niech nowy wierzyciel pokaże, że kazał wpłacać na nowe konto.
    KJ

  • 22. Data: 2008-02-15 21:19:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Ale on wpłacał. Na konto osobiste, tak jak było wymienione w umowie.

    Imho - w umowie pożyczki jest wskazane konto, na które winny być
    dokonywane wpłaty.

    6008

  • 23. Data: 2008-02-15 21:20:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Imho - w umowie pożyczki jest wskazane konto, na które winny być
    > dokonywane wpłaty.

    Za szybko ctrl enter ;) ...

    I będzie to w tej umowie pożyczki konto inne niż konto osobiste.

    6008

  • 24. Data: 2008-02-15 21:24:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > Imho - w umowie pożyczki jest wskazane konto, na które winny być
    > dokonywane wpłaty.

    Tego nie wiemy :) Wiemy, tylko tyle, ze na koncie osobistym o numerze XXXX
    powinny być środki na spłatę kredytu. Co wiecej była mowa, że spłata kredytu
    nastąpi "bez konieczności odrębnej dyspozycji"

    KJ

  • 25. Data: 2008-02-15 21:25:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 21:59:23 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > że dla sportu bank nie rozpocznie egzekucji na BTE

    no cóż...
    czyli pójdą do sądu, uzyskają tytuł i ściągną mi z konta które mam u nich
    ???
    jak się przed tym bronić ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 26. Data: 2008-02-15 21:33:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 22:24:09 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Tego nie wiemy :) Wiemy, tylko tyle, ze na koncie osobistym o numerze XXXX
    > powinny być środki na spłatę kredytu. Co wiecej była mowa, że spłata kredytu
    > nastąpi "bez konieczności odrębnej dyspozycji"

    tak, pisałem na początku też, że przyszlo zawiadomienie z pekao że konto
    XXXX zmienia się na YXYX po połączeniu informatycznym...

  • 27. Data: 2008-02-15 21:34:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> writes:

    > No to wyobraź sobie cesję wierzytelności ...

    Podobne zastosowanie w tym przypadku jak statku kosmicznego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2008-02-15 21:36:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl> writes:

    > pisemnie nie... tylko dziś telefonicznie...

    Niestety telefoniczne powiadomienia maja taka wade, ze trudno je uznac
    za skuteczne (jesli umowa nie stanowi inaczej - niektorzy ludzie nie
    maja magnetofonowej pamieci i nie wiadomo dokladnie, kto jest po
    drugiej stronie).

    > ale zastanawiam się, czy przypadkiem powinienem może zaniepokoić się, że
    > rata nie zeszła z konta...

    Po dluzszym czasie pewnie bym sie niepokoil, chociaz bank zapewne nie
    ma obowiazku obciazania konta dokladnie w terminie, moze to zrobic
    dowolnie pozniej.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2008-02-15 21:43:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > Podobne zastosowanie w tym przypadku jak statku kosmicznego.

    A nie jest w tej sytuacji cedowane zadłużenie z jednego banku na 2 ?
    6008

  • 30. Data: 2008-02-15 21:47:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > jak się przed tym bronić ?

    Ja bym zapłacił, i równolegle się ostro pienił wciągając w akcję
    prasę ... to rada życiowa ...

    Jak bank klepnie BTE, sąd klepnie KW - to tylko zapłacisz koszty
    .. to wersja pesymistyczna, zakładam, że ktoś się w pooranym
    banku skuma, że dają dupy i będą prostować tematy ;)

    6008