  • 1. Data: 2010-10-21 19:00:33
    Temat: Fw20 w ramach ike
    Od: "ela" <e...@i...pl>

    Nie moglem doszukalem sie informacji w archiwum, wiec pytam znawców tematu.
    Czy istnieje biuro maklerskie, ktore oferuje rachunek IKE w ramach rachunku
    praw pochodnych? Wszystkie biura na ktore trafilem oferuja IK, ale nie w
    ramach rachunku praw pochodnych, czyli nie na kontrakty FW20.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2010-10-21 19:19:34
    Temat: Re: Fw20 w ramach ike
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ciao

    Chyba z zalozenia IKE ma byc tzw bezpieczna inwestycja, stad przynajmniej u
    mnie (BZWBK) nie ma takiej opcji

    Jest za to New Connect- gdzie jak wiadomo mozna zarabiac ale i tracic
    czasem nie gorzej, niz na pochodnych :-)

    Pozdrowko

    Loser

  • 3. Data: 2010-10-21 19:22:34
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "ela" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunku praw pochodnych? Wszystkie biura na ktore trafilem oferuja IK,
    > ale nie w ramach rachunku praw pochodnych, czyli nie na kontrakty FW20.

    Z jakim lewarem by to miało być?

  • 4. Data: 2010-10-22 04:17:33
    Od: "ela" <e...@i...pl>

    Użytkownik "walter" <w...@t...mars> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "ela" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Z jakim lewarem by to miało by

    Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2010-10-22 06:07:43
    Od: ichi <a...@d...gh>

    > Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

    Nie inwestujesz tylko spekulujesz. Kontrakt to przecież tylko zakład...

    --
    ichi

  • 6. Data: 2010-10-22 06:11:51
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    > Użytkownik "walter" <w...@t...mars> napisał w wiadomości grup

    > Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert

    To chyba jakis ponury zart.
    A może IKE ma grac za Ciebie na fucie???
    Jakby to mialo wg Ciebie wygladac, takie ostro zlewarowane IKE z
    rozliczeniem futa codziennie + ew. naglym bankructwem przy zjezdzie o głupie
    20% indeksu?
    Nie ogarniam tej koncepcji.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-10-23 18:30:04
    Temat: Re: Fw20 - NIE w ramach ike
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    I jeszcze, a moze prawie podstawowe

    Na IKE obowiazuje scisly limit wplacanej kwoty rocznie

    W przypadku zlego obstawienia pochodnych istanieje koniecznosc doplacania do
    depo, jesli nie ma srodkow na rachunku to trzeba szybko ekstra

    A na IKE tego absolutnie NIE WOLNO

    Oczywiscie mozna sobie wyobrazic sytuacje np ze depo na IKE byloby 5 razy
    wieksze, niz na normalnych rachunkach, ale

    a/ komu to sie by oplacalo

    b/ w naprawde ekstremalnych sytuacjach mogloby ciagle byc za malo

    Chyba teraz wszystko jasne??

    Pozdrowko

    Loser

  • 8. Data: 2010-10-23 18:54:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > Jakby to mialo wg Ciebie wygladac, takie ostro zlewarowane IKE z
    > rozliczeniem futa codziennie + ew. naglym bankructwem przy zjezdzie o

    1 kontrakt na kazde 26500zł kapitału. Ogarniasz ?
    \

  • 9. Data: 2010-10-23 19:48:48
    Od: "ela" <e...@i...pl>

> [...]
    > wieksze, niz na normalnych rachunkach, ale
    >
    > a/ komu to sie by oplacalo
    >
    > b/ w naprawde ekstremalnych sytuacjach mogloby ciagle byc za malo

    Odpowiadam pod tym mailem, ale odnosze sie do wiekszosci listow.
    Wydawalo mi sie, ze zadalem proste pytanie. W jakim biurze mozna otworzyc
    rachunek inwestycyjny IKE w ramach ktorego mozna inwestowac na pochodnych.
    Odpowiedzi w zasadzie nie otrzymalem zadnej. Sporo bylo jednak roznych teori
    o ryzyku gry na kontraktach czy tez dziwnych stwierdzen o IKE, ktore
    wskazuja, ze nie wszyscy wiedza na czym polega IKE. Najbardziej ubawil mnie
    jednak mail z brakiem mozliwosci doplaty do depozytu:))))) Swiadczy to tylko
    i wylacznie o braku pojecia piszacego o inwestowaniu na kontraktach. Na
    kontraktach inwestuje od 10 lat i skoro jeszcze to robie, to znaczy, ze wiem
    co robie i o co pytam.
    Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach IKE
    mozna inwestowac w pochodne.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 10. Data: 2010-10-23 20:02:36
    Od: "walter" <w...@t...wenus>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > 1 kontrakt na kazde 26500zł kapitału. Ogarniasz ?

    kol. napisał 5000zł kapitału

    ichi > Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

    weź przeczytaj poprzednie posty, bo dajesz argument do którego się tu nie
    odnosiłem