  • 11. Data: 2010-10-23 22:44:32
    Temat: Re: Fw20 - NIE w ramach ike
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Skoro jestes odporny na przedstawione fakty...

    Zycze dalszego szczescia "w grze"

    Pozdrowko

    Loser

  • 12. Data: 2010-10-24 15:39:08
    Od: "ju" <j...@p...gazeta.pl>

    > Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach
    > IKE
    > mozna inwestowac w pochodne.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert

    Loser ma rację.Nie ma takiego biura.
    Ja mam inne pytanie. Czy na IKE pobierają podatek od dywidendy??

  • 13. Data: 2010-10-24 18:25:34
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Znow z samej definicji -NIE jest podbierany zadny podatek od dywi

    Co czasem wykorzystuje np.przy spolkach mocno dywidendowych - wole je brac na
    IKE, niz normalnie

    Pozdrowko

    Loser

  • 14. Data: 2010-10-24 20:00:09
    Temat: Re: Fw20 w ramach ike
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-21 21:00, ela pisze:
    > Nie moglem doszukalem sie informacji w archiwum, wiec pytam znawców
    > tematu. Czy istnieje biuro maklerskie, ktore oferuje rachunek IKE w
    > ramach rachunku praw pochodnych?

    Takiego nie znajdziesz. Prawo nie pozwala... Moze kiedys pozwola.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2010-10-24 20:40:07
    Od: "ela" <e...@i...pl>

    > Takiego nie znajdziesz. Prawo nie pozwala... Moze kiedys pozwola.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Szkoda. Dzieki za info.

    Pozdrawiam