  • 1. Data: 2010-02-07 18:42:41
    Temat: G7 darowało długi Haiti
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    ... a ja pytam: Jakim prawem?
    Jeśli byłbym wierzycielem któregoś z tych państw, to ten "gest"
    oznaczałby większą inflację i moją stratę.
    Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im
    dał do tego prawo?

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 2. Data: 2010-02-07 18:46:42
    Temat: Re: G7 darowało długi Haiti
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "bzdreg" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ... a ja pytam: Jakim prawem?

    Suwerenna decyzja tych państw, a obywatele to już swoich rządzących w
    wyborach rozliczą.

    > Jeśli byłbym wierzycielem któregoś z tych państw, to ten "gest" oznaczałby
    > większą inflację i moją stratę.

    Tzn. wg ciebie jak ktoś jest wierzycielem, to już nie ma prawa do
    suwerennych decyzji? Czyli masz kredyt w banku, to już nie masz prawa dać
    swojemu dziecku darowizny?

    > Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im dał
    > do tego prawo?

    Twoje? Że zacytuję: "Jeśli byłbym wierzycielem [...] ".

  • 3. Data: 2010-02-07 18:55:16
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli bzdreg,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

> [...]
    > oznaczałby większą inflację i moją stratę.
    > Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im

    Twoje; gdzie płacisz podatki? ;-)
    USA, Kanada, Japonia, Francja, WB, Niemcy, Włochy.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2010-02-07 19:41:45
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Wita

    W dniu 2010-02-07 19:42, bzdreg pisze:
> [...]
    > oznaczałby większą inflację i moją stratę.
    > Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im

    A czy z praktycznego punktu widzenia nic sie nie zmienia? Przeciez Haiti
    i tak by tych dlugow w dajacej sie przewidziec przyszlosci nie splacalo.
    A tak to chociaz sie dobry PR zrobilo...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2010-02-07 19:43:43
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > oznaczałby większą inflację i moją stratę.
    > Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im

    Jakim prawem usa ma wszędzie swoje wojsko?
    Jakim prawem rozpętuje wojny?
    Jakim prawem tusk i ekipa po jeszcze rządzi?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 6. Data: 2010-02-07 21:05:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" news:hkn3i4$82a$1@news.interia.pl

    > Jakim prawem usa ma wszędzie swoje wojsko?

    Nie wszędzie :) z jednych krajów dostają kopa aby osiedlić się na nowych
    terenach np. w Polsce :)

    > Jakim prawem rozpętuje wojny?

    Bo to bandycki kraj jest

    > Jakim prawem tusk i ekipa po jeszcze rządzi?

    Bo Bóg zapomniał o Polsce w 1772. Potem przypomniał sobie o nas w 1918 roku
    by w 1939 zapomnieć na nowo. Stan ten trwa jak widzisz do chwili obecnej.
    Niewiadomo kiedy "góra" przypomni sobie o kraju nad Wisłą na nowo. Ja
    niestety na 99,9% tego nie dożyję.

  • 7. Data: 2010-02-07 22:00:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Lut, 16:05, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > Bo to bandycki kraj jest

    Bandycki, nie bandycki, ktos za drukarki i farbe do nich w stanie
    wojennym placil. I ktos zolty serek do Polski wtedy tez przysylal.

    Nie zebym tu bronil polityki zagranicznej USA, bo sam sie z nia nie
    zgadzam, ja tylko przypominam ze nie jest czarno - bialo.
    A jesli chodzi o pomoc humanitarna dla Haiti na przyklad, to niektore
    kraje dosc plado wypadly w porownaniu z USA. Ile to bylo? $50,000 znad
    Wisly?

  • 8. Data: 2010-02-07 22:21:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 14:00:42 -0800, bradley.st napisał(a):

    > A jesli chodzi o
    > pomoc humanitarna dla Haiti na przyklad, to niektore kraje dosc plado
    > wypadly w porownaniu z USA. Ile to bylo? $50,000 znad Wisly?

    No wiesz, my Polacy złote ptacy... Przecież "trudno jest komuś tam
    pomagać, skoro u nas jeszcze tyle biedy".

    Smutne, ale tak ludzie gadają tu.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2010-02-07 22:32:46
    Temat: Re: G7 darowalo dlugi Haiti
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    h.googlegroups.com

    > Bandycki, nie bandycki, ktos za drukarki i farbe do nich w stanie
    > wojennym placil. I ktos zolty serek do Polski wtedy tez przysylal.

    Pewne srodowiska opozycyjne w Malopolsce byly zaopatrywane z RFN i Francji
    :) Wiem, wiem gdyby nie pomoc USA po II wojsnie swiatowej ww. kraje nie
    mogly by pomagac :)

    > Nie zebym tu bronil polityki zagranicznej USA, bo sam sie z nia nie
    > zgadzam, ja tylko przypominam ze nie jest czarno - bialo.

    Ja mam tego swiadomosc, mialem nadzieje, ze dostrzegles ironie w moim
    poscie.

    > A jesli chodzi o pomoc humanitarna dla Haiti na przyklad, to niektore
    > kraje dosc plado wypadly w porownaniu z USA. Ile to bylo? $50,000 znad
    > Wisly

    50k $ jest od kogo? - od "nierzadu"? To chyba wyjasnia ta "ogromna sume".
    Jezeli jednak wezmiesz pod uwage sumy jakie przekazala PAH, Caritas do Haiti
    to nie mozesz powiedziec, ze z Polski w tamtym kierunku poszlo malo
    pieniedzy.
    Pomijam juz tutaj kwestie ile panstwo zrabowalo z podatku VAT za SMSy slane
    na pomoc Haiti itp.

  • 10. Data: 2010-02-08 02:25:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bzdreg wrote:
> [...]
    > oznaczałby większą inflację i moją stratę.
    > Dlaczego więc paru włodarzy samowolnie rozdaje moje pieniądze? Kto im

    twoje pieniądze?
    idź do lekarza.