  • 1. Data: 2009-11-16 16:12:25
    Temat: Re: GDZIE założyć rachunek osobisty w koronach czeskich?
    Od: MattS <M...@m...ms>

    z...@o...pl wrote:
    > czy ktoś może polecić bank w którym jego zdaniem
    > warto założyć rachunek nie-firmowy w walucie CZK?

    Nie mogę nic polecić, nie korzystam, ale może
    najprościej będzie tutaj: http://www.mbank.cz/

    Matt

  • 2. Data: 2009-11-16 17:26:49
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MattS" <M...@m...ms> napisał w wiadomości

    > Nie mogę nic polecić, nie korzystam, ale może
    > najprościej będzie tutaj: http://www.mbank.cz/

    Nie, nie, nie tam najprościej nie będzie napewno.

    Jeżeli bierzemy pod uwage prostotę to:

    www.rb.cz

    ewentualnie:

    www.gemoney.cz
    (ale tu raczej drogo)

    W.

  • 3. Data: 2009-11-16 17:56:22
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Wielebny wrote:
    > Użytkownik "MattS" <M...@m...ms> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, nie, nie tam najprościej nie będzie napewno.
    >
    > Jeżeli bierzemy pod uwage prostotę to:
    >
    > www.rb.cz

    Aktualnie już nie ma takiej papierkologii przy zakładaniu konta w
    czeskim mBanku jak jeszcze kilka miesięcy temu. Nie trzeba mieć
    czeskiego PESELu ani oficjalnego zameldowania. Niemniej czeski adres
    trzeba podać.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust