  • 1. Data: 2004-01-13 16:43:56
    Temat: GE CAPITAL BANK S.A.
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam,
    co sądzicie o GE Capital Banku S.A. jako pracodawcy lub ewentualnym
    pożyczkodawcy?

    Pozdrawiam
    Atos 24

  • 2. Data: 2004-01-13 16:46:33
    Temat: Re: GE CAPITAL BANK S.A.
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Dnia Tue, 13 Jan 2004 17:43:56 +0100, Majkii <m...@n...wp.pl>
    napisał:

    > Witam,
    > co sądzicie o GE Capital Banku S.A. jako pracodawcy lub ewentualnym
    > pożyczkodawcy?

    IMHO im lepszym (łagodniejszym) jest pożyczkodawcą, tym gorszym pracodawcą
    ;))
    Gdzieś _trzeba_ zarobić ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-01-13 18:49:47
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    wiesz co przeczytalem kiedys: "(...)Z punktu widzenia pracownika ,to juz
    lepiej pietrucha handlowac niz pracowac
    w Ge.Slaba placa,normy podkrecaja. Minimalizuja koszty,kosztem
    pracownika..itd. Najlepej jakbys mieszkal u nich , pracowal 24/24 i byl
    dumny z pracy w amerykanskim banku(...)"
    Pozdrowionka:))

  • 4. Data: 2004-01-13 21:27:12
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam
> [...]
    > pracownika..itd. Najlepej jakbys mieszkal u nich , pracowal 24/24 i byl
    > dumny z pracy w amerykanskim banku(...)"

    Wiesz co ,ten tekst to ja napisałem na zyczenie pracownika tegoż
    banku.Ciekawi mnie jak inni oceniają swoją prace w tym gigańcie wyzysku i
    jakie maja odczucia interesanci biorący pożyczki.

    Pozdrowionka
    majkii

  • 5. Data: 2004-01-13 22:41:37
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

    > Wiesz co ,ten tekst to ja napisałem na zyczenie pracownika tegoż
    > banku.Ciekawi mnie jak inni oceniają swoją prace w tym gigańcie wyzysku i
    > jakie maja odczucia interesanci biorący pożyczki.

    Czolem,
    Wiem ze to Ty napisales, dlatego tez go tutaj umiescilem (i dlatego byly dwa
    ":)" ). Sam jestem ciekaw czy pracownicy czuja sie jak "wyzyskiwacze", a
    moze jak ciemiezyciele, czy cos w tym rodzaju (lichwiarze).
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-14 14:50:51
    Od: "gawus" <g...@p...as.onet.pl>

    > Witam,
    > co sądzicie o GE Capital Banku S.A. jako pracodawcy lub ewentualnym
    > pożyczkodawcy?

    Pozyczkodawca?
    Wg mnie uciekac jak najdalej od niego. Gubia dokumenty, zwlekaja z
    odpowiedziami, kręcą i najzwyczajniej kłamią...

    --
    pozdr
    gawus

  • 7. Data: 2004-01-14 23:56:06
    Od: "Mark" <a...@W...pl>

    > Pozyczkodawca?
    > Wg mnie uciekac jak najdalej od niego. Gubia dokumenty, zwlekaja z
    > odpowiedziami, kręcą i najzwyczajniej kłamią...

    A jakieś przykłady?

    pzdr
    Mark

  • 8. Data: 2004-01-15 10:37:59
    Od: "gawus" <g...@p...as.onet.pl>

    > A jakieś przykłady?

    Pisalem juz kiedys na p.b.b. ale moge po raz kolejny:
    Rozpatrzenie wniosku - po zlozeniu w ciagu tyg wszystkich dokumentow: - u
    mie trwalo - 2,5 miesiaca. Jak sie okazalo - zagubiono moje dokumenty na
    odcinku Krakow - Lodz ;) Sam ich oczywiscie musialem szukac i sam dochodzic
    do tego, ze zostały zagubione. Pracownik GE cały czas twierdzil, ze sa
    analizowane, podczas gdy do Łodzi w ogóle nie dotarły... W koncu, po
    bezskutecznych telefonach (moich) i
    chamskim traktowaniu klienta (mnie) przez kierownictwo oddzialu w Krakowie -
    zrezygnowalem z kredytu u nich. I okazalo sie, ze slusznie zrobilem. Wcale
    nie bylby to taki "rozowy" kredyt jak mi na poczatku wciskano.
    Oczywiscie na pisemne (mailem) reklamacje nic nie daly - przyslowiowy pies z
    kulawa noga nie odezwal sie i nie zareagowal, ze o slowie wyjasnienia (bo na
    przeprosiny ich zapewne nie stac) nie wspomne.
    Stanowczo odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankiem -
    podobne wrazenia miałem przy zwyklym kredycie konsumenckim w GE.
    Dlatego zrezygnowalem z uslug tego banku zanim jeszcze naprawde stalem sie
    ich klientem i kazdemu bede go odradzal po wsze czasy.

    Na marginesie - złożyłem te same (nawet wiecej bo robiłem operat szacunkowy)
    dok. w innym banku i po 4 (tak, po czterech dniach w dosc gorącym
    lipcowo/sierpniowym okresie dla tego typu kredytow) mialem odpowiedz.
    Odpowiedz pozytywna.

    --
    pozdr.
    gawus

  • 9. Data: 2004-01-17 22:58:50
    Od: "Majkii" <m...@n...wp.pl>

    Witam
    (..)
    Nie dziw sie ze pisma gina bo to jest lekka fikacja ,bo polityka banku
    sprowadza sie do tego aby zlapac klijentow a potem drogi klijencie martw
    sie sam.Jak tu 3 osoby w ciagu 1 miesiaca maja odpisac na 20.000 pism od
    klientow ??Nawet Stachanowcy z czasow Stalina by temu nie wydolali :) , a w
    nagrode Sybir Dostali ;))
    Najwazniejsze jest to aby bank odebral telefon w ciagu 30 sekund, a co za
    tym idzie były dobre wskazniki w korporacji , niz zadowolenie klijenta.
    Szkoda pisac ... , tu mache ręką eeeeeeeeeeee..... Osobiscie nie lubie
    pozyczek i mam nadziej ze nie bede musial pozyczac z Banku.

    Pzd
    majkii