  • 1. Data: 2002-10-04 09:05:09
    Temat: GE Mieszkaniowy obniża oprocentowanie
    Od: m...@p...onet.pl

    http://www.gehb.pl/news.php?id=243

    W końcu oprocentowanie będzie miało związek z LIBOR, a nie pomysłami zarządu.
    Ciekawe, że o zmianie dowiedziałęm się ze strony, więc zmiana z PSP na LIBOR
    będzie efektywna od następnego miesiąca, no i po cichu kasują za to 40 EURO.
    Ale ogólnie ruch w dobrą stronę.

    majapu

  • 2. Data: 2002-10-04 09:55:27
    Temat: Re: GE Mieszkaniowy obniża oprocentowanie
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > będzie efektywna od następnego miesiąca, no i po cichu kasują za to 40 EURO.

    Ale moglbys wytlumaczyc to troche szerzej co to znaczy "po cichu kasują za to 40
    EURO" ?
    Jestem tez zywotnie zinteresowany tym tematem.

    Pozdrawiam Dracor.

  • 3. Data: 2002-10-04 09:58:24
    Od: m...@p...onet.pl

    > Ale moglbys wytlumaczyc to troche szerzej co to znaczy "po cichu kasują za to
    > 40 EURO" ?
    Po cichu, bo nie informują o tym na stronie WWW, ale informację tę można
    wyciągnąć z infolinka.

    majapu

  • 4. Data: 2002-10-04 09:58:53
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Dracor" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ale moglbys wytlumaczyc to troche szerzej co to znaczy "po cichu kasują za
    to 40
    > EURO" ?
    > Jestem tez zywotnie zinteresowany tym tematem.

    nie "kasują po cichu" tylko musisz podpisać aneks do umowy, który kosztuje
    równowartość 150 zł, jak każdy aneks

    zresztą dla osób które skorzystały z promocji -1,4% i tak się to nie opłaca
    obecnie

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-10-04 10:03:13
    Od: m...@p...onet.pl

    > nie "kasują po cichu" tylko musisz podpisać aneks do umowy, który kosztuje
    > równowartość 150 zł, jak każdy aneks
    Mnie infolinek poinformował, że wystarczy, że wyślę do nich faks z informacją,
    że decyduję się na nowy sposób, a opłatę dołączą mi do rachunku.

    > zresztą dla osób które skorzystały z promocji -1,4% i tak się to nie opłaca
    > obecnie
    Ja mam kredyt od dłuższego czasu, więc oprocentowanie spadnie z 7.9 do 6.5
    (więc chyba załapię się na promocję - 1.4 % :-) )

    majapu

  • 6. Data: 2002-10-04 12:32:51
    Od: "racel" <m...@b...pl>

> [...]
    > Ja mam kredyt od dłuższego czasu, więc oprocentowanie spadnie z 7.9 do 6.5
    > (więc chyba załapię się na promocję - 1.4 % :-) )
    czesc,
    zalapiesz sie jak zlozysz wniosek,podpiszesz aneks, zaplacisz 40 Euro.
    jezeli nie to masz 7,4%:(
    jestem w tej samej syt. co Ty, szlag mnie trafial z promocja tabela - 1,5%,
    bo to bylo wartosciowanie klientow na lepszych i gorszych, gdybym
    wiedzial,ze takie jaja bedzie robil GE to na pewno nie zlozylbym tam wniosku
    pozdr
    racel