  • 1. Data: 2005-07-29 19:09:11
    Temat: GE i BIK
    Od: Dart <w...@w...pltousun>

    Własnie dzisiaj dowiedziałem się z infolinii GE (kredyty hipoteczne) że
    automatycznie przy opóźnieniach w spłacie nawet kilkudniowych
    umieszczają informacje o kliencie w BIK.

    Zdaje sie ze jest to niezgodne z ustawą gdzie wymagane jest uprzednie
    powiadomienie pisemne konsumenta o zamiarze umieszczenia jego danych w
    BIK i iunnymi warunkami ustawowymi.

    Czy ktoś ma podobne doświadczenia z GE ?

    Dart

  • 2. Data: 2005-07-29 19:11:38
    Temat: Re: GE i BIK
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dart" <w...@w...pltousun> napisał w wiadomości
> [...]
    > jego danych w BIK i iunnymi warunkami ustawowymi.
    >
    > Czy ktoś ma podobne doświadczenia z GE ?

    Mysle, ze to jest sciema. Czy 0 dni zaleglosci, czy 30 dni zaleglosci,
    to jest ciagle ten sam status rachunku w BIK-u (normalny). Wiec chyba
    nie bardzo da rade takie cos w BIK-u umiescic.... A powiadomienie
    konsumenta nie jest chyba raczej konieczne, bo niby na jakiej
    podstawie mialo by byc ?

    marekz

  • 3. Data: 2005-07-29 19:14:46
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czy ktoś ma podobne doświadczenia z GE ?

    Sciema. Najpierw wydzwania do Ciebie windykacja
    (7 dni po dacie platnosci) i dostajesz kilka dni na splacenie
    naleznosci.

    Pozniej dzwonia i informuja o zamiarze dokonania wpisu do BIK.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-07-29 19:40:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2005 21:09:11 +0200,
    osoba podpisana: Dart <w...@w...pltousun>
    napisała:
    [...]
    > Zdaje sie ze jest to niezgodne z ustawą gdzie wymagane jest uprzednie
    > powiadomienie pisemne konsumenta o zamiarze umieszczenia jego danych w
    Pomyliło Ci się chyba z BIG-ami, gdzie faktycznie jest takie wymaganie.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 5. Data: 2005-08-03 16:33:55
    Od: dw <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > nie bardzo da rade takie cos w BIK-u umiescic.... A powiadomienie
    > konsumenta nie jest chyba raczej konieczne, bo niby na jakiej podstawie

    Status w BIK bedzie normalny ale jednoczesnie jest taka pozycja jak
    "saldo" czy jakos tak i np. przy terminie splaty 30 dnia m-ca i
    braku srodkow do tego dnia wystapilo "saldo" nie zerowe na koniec
    miesiaca co onaczalo wlasnie te kilka dni opoznienia.

    Taka wlasnie mialem sytuacje w GE.

    Pozdrawiam

    dwr