-
1. Data: 2008-01-03 11:10:27
Temat: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
Od: t...@g...com
Witam szanownych znawców praktyk bankowych,
Mam konto internetowe w GETIN Banku. Pod koniec listopada 2007, bank
zmienił internetowy system dostępu do konta (nawet ładniejszy
interface...). Pod koniec listopada założyłem lokatę 4 miesięczną. Po
kilku dniach zalogowałem się ponownie na moje konto - okazało się, że
środki z lokaty wróciły na moje konto, lokata zmieniła status na
zamkniętą. Zdziwiony, założyłem nową lokatę - środki zostały pobrane z
RORu - lokata "w trakcie zakładania". Gdy zalogowałem się następnego
dnia, środki znowu wróciły na konto, a lokata została zamknięta.
Dzwoniłem już w tej sprawie dobrych kilka razy na infolinie - panie
piszą notatkę do informatyków, ponaglenie do informatyków lub każą
czekać. Pisałem już reklamacje wszystkimi możliwymi kanałami
komunikacji elektronicznej - bez odpowiedzi. Pod koniec grudnia
wygasła mi kolejna lokata, więc spróbowałem założyć nową lokatę -
niestety problem się powtarza - lokata się zakłada, a po kilku dniach
sama się zamyka, a pieniądze bez odsetek wracają na konto.
W historii zamkniętych lokat wygląda to tak:
Nazwa Kwota lokaty Oprocentowanie Data rozpoczęcia Data
zakończenia Status Operacje
lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 28.11.2007
28.11.2007
lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 30.11.2007
02.12.2007
lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 31.12.2007
01.01.2008
lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 02.01.2008
02.01.2008
Widać jak 5 miesięczne lokaty, które kończą się po 1, 2 dniach...
Niewątpliwie wygląda to jakiś na błąd systemu informatycznego.
Powoli przelewam wszystkie środki z wygasających mi lokat, ponieważ
oprocentowanie na samym ROR-ze to jakieś 0,25%. Dałem już dyspozycje
do mojego pracodawcy, aby przelewał moje wynagrodzenie na inne konto.
Oprocentowanie lokat w GETIN BANKu jest "fajne", ale nie mogę z niego
skorzystać. Zgłaszałem ten problem chyba już wszystkimi możliwymi
kanałami. W najbliższych dniach spróbuje jeszcze złożyć pisemną
reklamacje w oddziale banku i wysłać jedną kopię poleconym na jakiś
ich adres korespondencyjny w Katowicach.
Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
to spis zamkniętych lokat.
Czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy mogę tylko przelać wszystkie moje
pieniędze do konkurencji i nie korzystać więcej z ich usług?
-
2. Data: 2008-01-03 21:13:35
Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
Od: "portos" <p...@S...o2.pl>
Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:2cfdcebb-fd54-4fe7-92af-47cebb2ceadb@x69g2000hs
x.googlegroups.com...
Witam szanownych znawców praktyk bankowych,
Mam konto internetowe w GETIN Banku. Pod koniec listopada 2007, bank
(...)
Czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy mogę tylko przelać wszystkie moje
pieniędze do konkurencji i nie korzystać więcej z ich usług?
Zrób dokładnie tak jak napisałeś.
I omijaj ten bank z daleka. Ja nie tylko uciekłem im z kasą ale także
uciekłem od nich z pracy bo z pracownikami mają taki sam bur... jak z
lokatami
-
3. Data: 2008-01-05 12:25:49
Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zro =?ISO-8859-2?Q?bi=E6??=
Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>
t...@g...com pisze:
> Witam szanownych znawców praktyk bankowych,
>
To teraz już wiadomo dlaczego mają tak wysokie oprocentowanie. ;)
Równie dobrze mogliby oferować i 100%.
Fąfel przemówiłby ludzkim głosem.
-
4. Data: 2008-01-06 03:06:54
Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
portos napisał(a) w wiadomości: ...
>
>Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
>
>Zrób dokładnie tak jak napisałeś.
>I omijaj ten bank z daleka. Ja nie tylko uciekłem im z kasą ale także
>uciekłem od nich z pracy bo z pracownikami mają taki sam bur... jak z
>lokatami
Czyżby Czarnecki sprzedawał bo mają bajzel, czy mają większy
bajzel bo Czarnecki sprzedaje? Ba mały bajzel mieli zawsze.
Do tego na grupie pojawiają się mało pochlebne informacje o
obsłudze w Noble Banku...
Arek
-
5. Data: 2008-01-07 10:30:21
Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić
Od: t...@g...com
On 3 Sty, 12:10, t...@g...com wrote:
> Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
> tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
> instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
> odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
> 100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
> lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
> zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
> w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
> którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
> to spis zamkniętych lokat.
Mały update. Dostałem maila z odpowiedzią, że faktycznie istnieje błąd
w systemie i naprawią go jak najszybciej jak to jest możliwe.
Oczywiście odsetek za przetrzymywanie moich środków na lokatach które
się same "zerwały" mi nie oddadzą. :(