eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2008-01-03 11:10:27
    Temat: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
    Od: t...@g...com

    Witam szanownych znawców praktyk bankowych,

    Mam konto internetowe w GETIN Banku. Pod koniec listopada 2007, bank
    zmienił internetowy system dostępu do konta (nawet ładniejszy
    interface...). Pod koniec listopada założyłem lokatę 4 miesięczną. Po
    kilku dniach zalogowałem się ponownie na moje konto - okazało się, że
    środki z lokaty wróciły na moje konto, lokata zmieniła status na
    zamkniętą. Zdziwiony, założyłem nową lokatę - środki zostały pobrane z
    RORu - lokata "w trakcie zakładania". Gdy zalogowałem się następnego
    dnia, środki znowu wróciły na konto, a lokata została zamknięta.
    Dzwoniłem już w tej sprawie dobrych kilka razy na infolinie - panie
    piszą notatkę do informatyków, ponaglenie do informatyków lub każą
    czekać. Pisałem już reklamacje wszystkimi możliwymi kanałami
    komunikacji elektronicznej - bez odpowiedzi. Pod koniec grudnia
    wygasła mi kolejna lokata, więc spróbowałem założyć nową lokatę -
    niestety problem się powtarza - lokata się zakłada, a po kilku dniach
    sama się zamyka, a pieniądze bez odsetek wracają na konto.
    W historii zamkniętych lokat wygląda to tak:
    Nazwa Kwota lokaty Oprocentowanie Data rozpoczęcia Data
    zakończenia Status Operacje
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 28.11.2007
    28.11.2007
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 30.11.2007
    02.12.2007
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 31.12.2007
    01.01.2008
    lokata internetowa stałe m-c X PLN stałe, 5 miesięcy 02.01.2008
    02.01.2008
    Widać jak 5 miesięczne lokaty, które kończą się po 1, 2 dniach...
    Niewątpliwie wygląda to jakiś na błąd systemu informatycznego.

    Powoli przelewam wszystkie środki z wygasających mi lokat, ponieważ
    oprocentowanie na samym ROR-ze to jakieś 0,25%. Dałem już dyspozycje
    do mojego pracodawcy, aby przelewał moje wynagrodzenie na inne konto.
    Oprocentowanie lokat w GETIN BANKu jest "fajne", ale nie mogę z niego
    skorzystać. Zgłaszałem ten problem chyba już wszystkimi możliwymi
    kanałami. W najbliższych dniach spróbuje jeszcze złożyć pisemną
    reklamacje w oddziale banku i wysłać jedną kopię poleconym na jakiś
    ich adres korespondencyjny w Katowicach.

    Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
    tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
    instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
    odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
    100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
    lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
    zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
    w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
    którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
    to spis zamkniętych lokat.

    Czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy mogę tylko przelać wszystkie moje
    pieniędze do konkurencji i nie korzystać więcej z ich usług?


  • 2. Data: 2008-01-03 21:13:35
    Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
    Od: "portos" <p...@S...o2.pl>



    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2cfdcebb-fd54-4fe7-92af-47cebb2ceadb@x69g2000hs
    x.googlegroups.com...
    Witam szanownych znawców praktyk bankowych,

    Mam konto internetowe w GETIN Banku. Pod koniec listopada 2007, bank
    (...)
    Czy mogę coś jeszcze zrobić? Czy mogę tylko przelać wszystkie moje
    pieniędze do konkurencji i nie korzystać więcej z ich usług?

    Zrób dokładnie tak jak napisałeś.
    I omijaj ten bank z daleka. Ja nie tylko uciekłem im z kasą ale także
    uciekłem od nich z pracy bo z pracownikami mają taki sam bur... jak z
    lokatami





  • 3. Data: 2008-01-05 12:25:49
    Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zro =?ISO-8859-2?Q?bi=E6??=
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    t...@g...com pisze:
    > Witam szanownych znawców praktyk bankowych,
    >

    To teraz już wiadomo dlaczego mają tak wysokie oprocentowanie. ;)
    Równie dobrze mogliby oferować i 100%.
    Fąfel przemówiłby ludzkim głosem.


  • 4. Data: 2008-01-06 03:06:54
    Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    portos napisał(a) w wiadomości: ...
    >
    >Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    >Zrób dokładnie tak jak napisałeś.
    >I omijaj ten bank z daleka. Ja nie tylko uciekłem im z kasą ale także
    >uciekłem od nich z pracy bo z pracownikami mają taki sam bur... jak z
    >lokatami

    Czyżby Czarnecki sprzedawał bo mają bajzel, czy mają większy
    bajzel bo Czarnecki sprzedaje? Ba mały bajzel mieli zawsze.
    Do tego na grupie pojawiają się mało pochlebne informacje o
    obsłudze w Noble Banku...

    Arek




  • 5. Data: 2008-01-07 10:30:21
    Temat: Re: GETIN Bank: zamykają mi lokaty - czy mogę coś zrobić
    Od: t...@g...com

    On 3 Sty, 12:10, t...@g...com wrote:
    > Bank powinien odpowiedzieć na moją reklamacje (wysłaną elektronicznie,
    > tak jak mówiła infolinia) miał 30 dni. Nie odpowiedział. Jest jeszcze
    > instytucja Arbitra Bankowego, jednak sprawa kosztuje 50 PLN, a suma
    > odsetek jakie by mi przysługiwały z wszystkich lokat nie przekroczy
    > 100 PLN. Do tego nie zabardzo mam jak udowodnić, że zakładałem takie
    > lokaty - lokaty zakładałem przez Internet. Screenshot z historii
    > zamkniętych lokat z przeglądarki jest jakimś dowodem? Wydruk historii
    > w banku oczywiście jest płatny. Do tego w historii operacji na ROR, do
    > którego mam podgląd przez Internet, nic się nie zapisuje - jedyny ślad
    > to spis zamkniętych lokat.

    Mały update. Dostałem maila z odpowiedzią, że faktycznie istnieje błąd
    w systemie i naprawią go jak najszybciej jak to jest możliwe.
    Oczywiście odsetek za przetrzymywanie moich środków na lokatach które
    się same "zerwały" mi nie oddadzą. :(

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1