  • 11. Data: 2011-07-08 21:28:30
    Temat: Re: GETIN ONLINE nie oddaje pieniedzy z lokat !!!
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    vvvvvv <w...@p...de> napisał(a):

    > sprostowanie odnośnie depozytariusza:

    co racja to racja, depozytodawca? Klient po prostu, przynajmniej według
    regulaminu.

    Ciekawy jest regulamin lokat, który mówi, że zerwać można tylko telefonicznie:

    § 10.
    1. Rozwiązanie Umowy i zamknięcie Rachunku następuje na podstawie Dyspozycji
    Telefonicznej w przedmiocie zerwania Lokaty.
    2. W przypadku złożenia Dyspozycji Telefonicznej w przedmiocie zerwania Lokaty
    przed upływem Okresu Umownego, Bank naliczy odsetki należne za rzeczywisty
    okres trwania Lokaty, w wysokości wskazanej każdorazowo w Karcie Produktu.
    Należne odsetki pomniejszone o podatek od zysków kapitałowych, naliczony
    zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wraz z kwotą Lokaty, Bank wypłaci
    Klientowi w terminie jednego dnia roboczego na rachunek wskazany w Dyspozycji
    założenia Lokaty lub w złożonej później Dyspozycji Telefonicznej.

    Dyspozycja Telefoniczna &#8211; oświadczenie woli Klienta dotyczące zmiany danych
    podanych w Dyspozycji założenia Lokaty, zerwania Lokaty w czasie trwania
    Okresu Umownego lub zamówienia potwierdzenia warunków Umowy i założenia
    Lokaty, składane za pomocą telefonu pod numerem COK;

    Centrum Obsługi Klienta (COK) &#8211; wewnętrzna jednostka organizacyjna Banku
    prowadząca serwis telefoniczny dla Klientów, za pośrednictwem którego Bank
    świadczy usługi związane z obsługą Dyspozycji Telefonicznych składanych przez
    Klienta;

    A tu o reklamacjach:

    § 12.
    1. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących otwierania i
    prowadzenia przez Bank Rachunków drogą elektroniczną telefonicznie, za
    pośrednictwem COK, pod numerem telefonu 0 801 777 111 lub (022) 262 00 02.
    2. Bank rozpatruje reklamację złożoną przez Klienta w terminie 14 dni od dnia
    wpływu reklamacji do Banku, z zastrzeżeniem ust.3.
    3. Termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym Bank
    niezwłocznie poinformuje Klienta wraz z podaniem powodów przedłużenia terminu
    rozpatrzenia reklamacji.

  • 12. Data: 2011-07-09 04:49:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-08 22:53, Animka pisze:

    > List polecony idzie tydzień. Lepiej zanieś osobiście i weź kopię.

    Bzdura.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2011-07-11 11:31:19
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    Uwaga, po 10 dniach tentegowania, wydzwanianiu, kliku mailach, nieskonczonej
    ilosci wykrzykników w koncu oddali mi pieniądze na konto! Kocham ten bank ;)
    Kto następny do rosyjskiej ruletki? Bo mi chocby nie wiem ile procent dawali
    nie oddam im kasy. Dali mi nauczkę że nie nalezy zrywac lokat i udalo im
    się - wiecej nie zerwe bo nigdy już nie założe. :] Radzę wszystkim się
    zastanowic...

    Pzdr.

  • 14. Data: 2011-07-11 11:53:02
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    FiFi <a...@a...pl> napisał(a):

    > Uwaga, po 10 dniach tentegowania, wydzwanianiu, kliku mailach, nieskonczonej
    > ilosci wykrzykników w koncu oddali mi pieniądze na konto! Kocham ten bank ;)

    Grunt, że się udało.

> [...]
    > nie oddam im kasy. Dali mi nauczkę że nie nalezy zrywac lokat i udalo im
    > się - wiecej nie zerwe bo nigdy już nie założe. :] Radzę wszystkim się

    Ja tam z kręcącej się karuzeli nie wysiadam, ale założyć nowych lokat i tak
    się nie da, bo system nie działa od rana :)

  • 15. Data: 2011-07-11 12:37:53
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    FiFi <a...@a...pl> napisał(a):

    > ... Dali mi nauczkę że nie nalezy zrywac lokat i udalo im
    > się - wiecej nie zerwe bo nigdy już nie założe. :] Radzę wszystkim się
    > zastanowic...

    Moim zdaniem powinieneś zażądać co najmniej odsetki ustawowe za ten okres i
    kwotę. Sprawa jest oczywista i policzalna.

    To dopiero byłby sensowny krok, bo "rada" jaką dajesz innym nie jest właściwa
    - ci muszą wpierw sami się znaleźć w sytuacji podobnej jaka Cię spotkała.

  • 16. Data: 2011-07-11 13:42:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 08 Jul 2011 18:43:49 +0200, w <iv7c46$hg6$1@inews.gazeta.pl>, FIFI
    <a...@b...pl> napisał(-a):

    > Dzieki juz za jakiekolwiek lokaty u Czarneckiego chocby byly po 15%.

    Czemu ja nie mam takiego szczęścia... ?
    1. Sprawdzić w regulaminie termin zwrotu środków.
    2. Nic nie robić i siedzieć na tyłku, masz teraz lokatę na ~ 10% :), upomnieć
    się poleconym/faxem w stosownym czasie.

  • 17. Data: 2011-07-12 08:42:32
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

> [...]
    > właściwa
    > - ci muszą wpierw sami się znaleźć w sytuacji podobnej jaka Cię spotkała.

    Odsetki ustawowe ktore by mi dali starczyłyby lewo na list polecony. O
    więcej musiałbym się szarpać mając prawników. Getin ma na pewno też nizłych.
    Szkoda zawracania sobie głowy.

    I dzisiejszy hit. Ide do urzedu komunikacji bo mi sie skonczyly miejsca na
    pieczatki przeglądów technicznych w dowodzie rejestracyjnym. Pomijam całą
    biurokrację z tym zwiazaną. Pani mi daje przekaz do zaplacenia na 67zł i
    mowi zebym zaraz wrocil. Ide do okienka kasy, a tam... GETIN! Oplata : 0,4%
    ale nie mniej niż... 5ZŁ!!!!! Suma sumarum za wyslanie 67zł na konto
    starostwa zaplacilem 7,4%. Przeciez to jest bandytyzm. Oczywiscie moglbym
    pojsc na poczte i wrocic po 2 godzinach. Ciekawe czy moglbym wyslac kase
    przy pomocy laptopa i wydrukowac potwierdzenie na przenosnej drukarce zeby
    ni placic gigantycznego haraczu GETINOWI... Wiekszosc oplat w takim urzedzie
    to 50-200zł, wiec te 0,4% to zupelna fikcja.

    Pozdr.

  • 18. Data: 2011-07-12 08:44:05
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

> [...]
    >1. Sprawdzić w regulaminie termin zwrotu środków.
    >2. Nic nie robić i siedzieć na tyłku, masz teraz lokatę na ~ 10% :),

    Jesli tak na to spojrzec to chyba nawet na 13%, chyba takie są odsetki
    ustawowe :)

    Pozdr.

  • 19. Data: 2011-07-13 00:55:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:42, FiFi pisze:
> [...]
    > ni placic gigantycznego haraczu GETINOWI... Wiekszosc oplat w takim urzedzie
    > to 50-200zł, wiec te 0,4% to zupelna fikcja.

    Mógłbyś jak Ci się aż tak nie spieszyło.

    --
    animka