  • 61. Data: 2009-08-26 08:06:17
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 09:44:36 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Zostawiam u nich zimną rezerwę 4 - 5k. Poleżą do stycznia i spadam,
    > chyba, że dadzą na powrót darmowe przelewy TOP-ROR na co raczej są
    > zerowe szanse.

    Skoro w EB można mieć 15 KO to jest w ogóle sens coś w getinie zostawiać?

    Xenocide

  • 62. Data: 2009-08-26 08:17:55
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Juz mam nowa tabele dla kont poza e-getin. Dla konta internetowego
    > wprowadzili oplate 100zl za zamkniecie, ale mnie nie dotyczy bo rach. dawno
    > otwarty

    za zamknięcie w ogóle, czy zamknięcie przed upływem roku od założenia ?

  • 63. Data: 2009-08-26 08:29:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > dawno
    > otwarty

    za zamknięcie w ogóle, czy zamknięcie przed upływem roku od założenia ?

    Zamkniecia platne przed uplywem 12-mies. od otwarcia.

  • 64. Data: 2009-08-26 09:03:02
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > zakazu nie ma, mogą być co najwyżej opory panienek z okienka
    >
    > skoro jako list mogą iść wszelkie przesyłki do 2 kilogramów i wymiarach
    > do  x  cm to i kartka pocztowa się w tych parametrach mieści (tak jak i
    > mieszczą się małe pudełka które wysyłam jako listy pomimo oporów
    panienek)

    Tak mnie zaintrygował Wasz pomysł, że aż zadzwoniłem na infolinię Poczty
    Polskiej z pytaniem czy można tak zrobić - otóż, po dłuższej konsternacji i
    konsultacjach, pani z infolinii stwierdziła że tak nie można bo poleconym może
    być nadana tylko przesyłka listowa co oznacza cyt. "przesyłkę w stanie
    zamkniętym".

    Ale pewnie na poczcie można spróbować i wielu przypadkach by przeszło... :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 65. Data: 2009-08-26 11:06:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Paweł wrote:

    > podejzany list, mozna otworzyc w obecnosci swiadkow, lub notariusza
    > i spisac protokol. jak sie myle, to niech mnie ktos poprawi.

    Tyle że on już otworzył.

    p. m.

  • 66. Data: 2009-08-26 11:17:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h72qdp$k3a$4@inews.gazeta.pl

    > Skoro w EB można mieć 15 KO to jest w ogóle sens coś w getinie zostawiać?

    No niby nie ma, ale ten cały token gsm... :)

  • 67. Data: 2009-08-26 11:36:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h6uhs2$5p7$1@news.interia.pl...
> [...]
    > mi
    > się wierzyć nie chciało w to co usłyszałem od każdej z blondynek) na samym
    > początku były lekko zdezorientowane moją wiedzą nt. zmiany prowizji a
    > następnie informowały mnie o tym, że one przynajmniej nic o tym nie
    > wiedzą.
    > A jak już taka zmiana nastąpi to napewno zostanę o tym fakcie
    > poinformowany
    > listownie.
    > Aby było fajniej to ja przynajmniej jeszcze żadnego listu od nich nie
    > dostałem a do końca sierpnia dni wiele nie zostało.

    Coś tam juz piszą o Getinie. Co prawda informacja szczątkowa.
    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article436356/Geti
    n_Bank_coraz_drozszy.html

    wiatrak

  • 68. Data: 2009-08-26 11:42:55
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Coś tam juz piszą o Getinie. Co prawda informacja szczątkowa.
    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article436356/Geti
    n_Bank_coraz_drozszy.html

    > wiatrak

    Tu jest więcej. Szczególnie zaciekawiło mnie , że : " nie można "nie
    chcieć" karty. Nawet jeśli się ją zastrzeże, to bank wyda nową. Za którą
    klient płaci, jeśli nie będzie z niej korzystał."
    http://prnews.pl/hydepark/getin-laczy-sie-z-noblem-d
    latego-podwyzsza-oplaty-43213.html

    wiatrak

  • 69. Data: 2009-08-26 12:15:11
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 26 Sie, 09:44, "Valdi.Pavlack" wrote:
    > "Krzysztof"
    >
    > Skasowali element, który był filarem ich podupadającej oferty...

    Panowie - nie przesadzajmy: mnie w Getinie interesowały pojawiające
    się co jakiś czas ciekawe lokaty (kiedyś 9%, ostatnio 1-dniowe); TOP
    to była wisienka na torcie.
    Teraz faktycznie w Getinie nic nie ma ciekawego, ale to się może
    zmienić, a wtedy ROR się przyda (tu mówię o bezpłatnym tandemie: konto
    internetowe + TOP, a nie o pakiecie e-getin z płatną kartą) - lepiej
    zakładać nowe lokaty przez internet, a nie ganiać po oddzialach.
    Ja też myślałem o zamknięciu rachunku w Polbanku, bo już dawno się tam
    nic nie działo - a tu proszę, jaka miła niespodzianka :)

    > Zostawiam u nich zimną rezerwę 4 - 5k. Poleżą do stycznia i spadam, chyba,
    > że dadzą na powrót darmowe przelewy TOP-ROR na co raczej są zerowe szanse.

    A po co tyle zostawiać? Na TOPie mam bodajże coś ponad złotówkę
    (pozostałość z niegdysiejszych odsetek).
    Te Twoje 5tys. aż płaczą widząc obrastających odsetkami swoich kolegów
    w Polbankach/Eurobankach ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 70. Data: 2009-08-26 12:15:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h736tm$b5a$1@node2.news.atman.pl

    [ciach]

    "Obecnie wchodzi nowa TOiP i jeśli ktoś nie zamknie konta w ciągu 14 dni, to
    będzie uwięziony - opłatą za zamknięcie z jednej strony, a kosztami
    miesięcznego korzystania z drugiej. Bo na przykład nie można "nie chcieć"
    karty. Nawet jeśli się ją zastrzeże, to bank wyda nową. Za którą klient
    płaci, jeśli nie będzie z niej korzystał"

    Czy co? Można im za frajer pokazać środkowy palec? :)