  • 111. Data: 2009-08-26 20:10:13
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Kurcze, a ja glowe bym dal, ze czytalem o sredniej ponad 3200pln...

    Zostawmy kwoty brutto dla GUS.

    --
    Mithos

  • 112. Data: 2009-08-26 20:11:52
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Sam spotykałem się z sytuacjami, że klient był odsyłany z kwitkiem kiedy
    > chciał założyć samo konto internetowe, które było w ofercie. Odpowiedź
    > brzmiała - nie da się,

    jak cos jest w ofercie i "sie nie da", to sie bierze podkladke
    na pismie, ze "sie nie da" albo dzwoni do centrali i nagle "sie da" :)

  • 113. Data: 2009-08-26 20:15:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zostawmy kwoty brutto dla GUS.

    Gdybym patrzyl na netto, to w drugiej polowie roku zarabialbym mniej niz w
    pierwszej...

    MK

  • 114. Data: 2009-08-26 20:19:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Gdybym patrzyl na netto, to w drugiej polowie roku zarabialbym mniej niz
    > w pierwszej...

    Takie uroki progów podatkowych. Mogę tylko powiedzieć, że nie jesteś z
    tym problemem sam na świecie :)

    --
    Mithos

  • 115. Data: 2009-08-26 20:20:05
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Mithos wrote:

    > Chodzi o to aby kurs był dla nas korzystny. Jeśli przyjmiemy Euro gdy 1
    > Euro = 5 PLN to nagle średnia pensja w PL wyniesie 400 Euro. Ceny już
    > mamy takie same (niektóre rzeczy jak mieszkania, samochody, dobra
    > luksusowe mamy droższe). Natomiast jak przyjmiemy Euro po kursie 1 Euro
    > = 3 PLN to średnia pensja wyjdzie 700 Euro.

    jak w lipcu 2008 bylem w monachium, przy kursie ~3,2pln za euro,
    to realnie sila nabywcza mojej wyplaty w sklepie spozywczym byla
    tozsama z zakupami w ojczyznie. przy kursie wymiany rzedu 4..5pln/eur
    realnie bedziemy biedniejsi.

  • 116. Data: 2009-08-26 20:26:21
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > Tu jest więcej. Szczególnie zaciekawiło mnie , że : " nie można "nie
    > chcieć" karty. Nawet jeśli się ją zastrzeże, to bank wyda nową. Za którą
    > klient płaci, jeśli nie będzie z niej korzystał."
    > http://prnews.pl/hydepark/getin-laczy-sie-z-noblem-d
    latego-podwyzsza-oplaty-43213.html

    czy dobrze rozumiem, ze jezeli nie chce karty to musze ja szybko oddac przez
    1 wrzesnia (6 mc jeszcze nie minelo, wiec sie nie spieszylem)? (mam egetin)

  • 117. Data: 2009-08-26 20:30:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" news:h745p8$87t$1@news.wp.pl

    > czy dobrze rozumiem, ze jezeli nie chce karty to musze ja szybko oddac
    przez
    > 1 wrzesnia (6 mc jeszcze nie minelo, wiec sie nie spieszylem)? (mam
    egetin)

    Kilka tygodni temu jeden z grupowiczów pisał, że tępa blondyna z getinu
    robiła mu problemy kiedy chciał zrezygnować z karty. Powołanie się na
    odpowiedni punkt w regulaminie załatwiło sprawę. Z tego co wiem regulamin od
    1 września się nie zmienia więc... redaktor za dużo potankował w dniu
    wczorajszym czy też jest coś o czym jeszcze nie wiem a wiedzieć powinienem
    odnośnie nowych standardów jakie wchodzą od 1 września w getinie.

  • 118. Data: 2009-08-26 20:31:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h742nk$t5d$1@news2.ipartners.pl

    > Ciekawe co to jest za nowy pakiet( e-Getin Bankier ) na ktory przejscie w
    > tabeli jest bezplatne?
    > takie cudo pojawilo sie w nowej tabeli

    Na stronie niestety nic na ten temat nie pisze. Sam jestem ciekawy.

  • 119. Data: 2009-08-26 20:33:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h744rf$8d1$2@news.onet.pl

    > Zostawmy kwoty brutto dla GUS.

    Oooo to i tak nieźle zarabiamy jeżeli nawet brutto wychodzi ponad 3k :)
    Tylko co mają powiedzieć Ci co napierają za minimalną pensję, za którą
    trudno wyżyć.

  • 120. Data: 2009-08-26 20:38:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h7450n$9qn$1@news.interia.pl...

    > Oooo to i tak nieźle zarabiamy jeżeli nawet brutto wychodzi ponad 3k :)
    > Tylko co mają powiedzieć Ci co napierają za minimalną pensję, za którą
    > trudno wyżyć.

    A co maja powiedziec bezrobotni, albo bezdomni... Slyszalem, ze byly czasy
    kiedy wszyscy tyle samo zarabiali, ale nie wiem czy ja chcialbym w nich
    zyc...

    MK