  • 41. Data: 2009-08-24 20:18:00
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie znam szczegółów rachunków w Getin. Nigdy nie miałem z tym bankiem
    > nic wspólnego. Jeśli bank wprowadzi opłatę za te rachunek to dlaczego
    > uważasz, że nie będziesz musiał jej płacić ?

    jak ją wprowadzi lub będzie miał zamiar wprowadzić (musi to wcześniej
    ogłosić) to zabiorę stamtąd swoje zabawaki (wypłacę te kilka pln) i
    konto zamknę; zawsze tak robię jak jakaś oferta przestaje mi odpowiedać

    > Dokładnie. ZTCP to nie tylko Era miała taką sytuację ale oni byli
    > najbardziej bezczelni.

    byli, ale część ludzi olała ich groźby i wypowiedzili umowę

    > Dokładnie tak jest. Chociaż jak mnie ktoś kiedyś oszukał na Allegro na
    > podobne grosze to jak najbardziej się to skończyło w sądzie. Również w
    > wydziale karnym.

    wygrałeś? odzyskałeś kasę?

    > Jestem przeciwnikiem kredytów walutowych :)

    a ja zwolennikiem, bo kosztują mnie znacznie mniej niż złotowe (w
    przypadku kredytu hipo, innych nie posiadam)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 42. Data: 2009-08-24 20:43:06
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 24 Aug 2009 21:58:59 +0200, name: Mithos:

    > Zawsze możesz wysłać pismo listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
    > Ja tak zawsze robię we wszelkich oficjalnych/urzędowych korespondencjach.

    To ja już wolę iść osobiście i wrócić do domu z podbitą i podpisaną
    kopią dokumentu. Potwierdzenie nadania/odbioru to żaden dowód w razie
    kłopotów.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 43. Data: 2009-08-24 20:43:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Miroo pisze:
    > Potwierdzenie nadania/odbioru to żaden dowód w razie
    > kłopotów.

    Ciekawa teza. Masz na to jakieś wsparcie ? :)

    --
    Mithos

  • 44. Data: 2009-08-24 20:53:49
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Miroo wrote:

> [...]
    >
    > To ja już wolę iść osobiście i wrócić do domu z podbitą i podpisaną
    > kopią dokumentu. Potwierdzenie nadania/odbioru to żaden dowód w razie

    potwierdzenie nadania, w przypadku np. wyslania wypowiedzenia,
    to wystarczajacy dowod. w takiej sprawie, aktualnie przed polskim sadem,
    to odbiorca musi wykazac, ze nie otrzymal bialej kartki :)

  • 45. Data: 2009-08-24 21:29:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > potwierdzenie nadania, w przypadku np. wyslania wypowiedzenia,
    > to wystarczajacy dowod. w takiej sprawie, aktualnie przed polskim sadem,
    > to odbiorca musi wykazac, ze nie otrzymal bialej kartki :)

    czytałem o jakimś US, w którym sam dowód nadania nie był wystarczający,
    bo można pustą kopertę wysłać...ale to chyba był wyjątek

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 46. Data: 2009-08-25 09:27:03
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Jesli kogos nie interesuje BIK to nie widze problemu. Taka "walka"
    > polega wlasciwie na ignorowaniu "przeciwnika", meczace to to nie jest.
    > Mozna stosowac ruchy ofensywne, ale to tylko tak dla wlasnej
    > sadystycznej przyjemnosci, jesli ktos oczywiscie lubi.

    A jeżeli BIK interesuje, można dochodzić swojego przez arbitraż ZBP, na
    sądzie powszechnym kończąc. Co oczywiście już jest bardziej męczące.

    p. m.

  • 47. Data: 2009-08-25 10:00:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> writes:

    > Zatem podsumujmy - standardowo zamykając konto przez upływem roku od jego
    > założenia bank zgodnie z obowiązującą TOiP, skasuje mnie na 50 zł (w nowej
    > TOiP na 100 zł).

    A tak w ogole taki zapis dla konsumentow jest legalny? Mam wrazenie ze
    jedyne czego mozna sie domagac, to pokrycia kosztow "promocji" (i.e.
    pokrycia "znizek"). Jakis czas temu byla przeciez fala wyrzucania "kar"
    i zastepowania ich "wyrownywaniem znizek", nie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 48. Data: 2009-08-25 10:07:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof Halasa" news:m37hwsxlfz.fsf@intrepid.localdomain

    > A tak w ogole taki zapis dla konsumentow jest legalny?

    Niestety nie wiem.

    > Mam wrazenie ze jedyne czego mozna sie domagac, to pokrycia kosztow
    "promocji" (i.e.
    > pokrycia "znizek").

    No to może Getin w chwili obecnej na 50 zł wycenia zieloną teczuszkę, którą
    się dostawało przy otwieraniu konta ;)

  • 49. Data: 2009-08-25 17:55:51
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 24 Aug 2009 22:43:59 +0200, name: Mithos:

    > Ciekawa teza. Masz na to jakieś wsparcie ? :)

    Nie mam, ale wolę osobiście nie sprawdzać.
    A ty masz? Pytam poważnie.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 50. Data: 2009-08-25 18:09:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mvoicem pisze:
    > A jeżeli BIK interesuje, można dochodzić swojego przez arbitraż ZBP, na
    > sądzie powszechnym kończąc. Co oczywiście już jest bardziej męczące.

    I bardzo długotrwałe.

    --
    Mithos