  • 1. Data: 2012-08-01 12:56:29
    Temat: GETIN balagan w regulaminach
    Od: "Majka" <m...@g...pl>

    W Getin on Line założyłam rachunek, z kartą i kontem skarbonkowym.
    Za założenie lokaty, transakcje powyzej 100pln i wpływ na kont powyzej
    1000pln dają 1 pln premii na Skarbonkowe.
    Wydałam zatem 100pln - złotówka premii weszła.
    Wydałam kolejne 3*100pln i złotówek nie dostałam.
    Po zapytaniu mailem uzyskałam odpowiedź:

    "złotówki za płatności 100pln można dostać maksymalnie 3 na miesiąc, i to w
    miesiącu następnym niż wykonane transkacje" (brzmiało inaczej, ale żywcem
    skopiowane ze strony Getinu).

    Poprosiłam o wyjaśnienie, skąd wzięła się pierwsza złotówka opisana jako "za
    transakcję powyżej 100pln" skoro ja mam konto od 19 dni i nie zmienił się
    jeszcze miesiąc na następny od transakcji?

    Zamiast odpowiedzi dostałam 3 kolejne złotówki o jakie zapytałam w wysłanym
    do nich mailu. Dostałam te złotówki:
    - w miesiącu w którym były transakcje, a nie w następym
    - razem dostałam za takie transakcje 4 złotwki zamiast przewidywanych trzech

    W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

    Majka

  • 2. Data: 2012-08-01 15:15:10
    Temat: Re: GETIN balagan w regulaminach
    Od: "Majka" <m...@g...pl>

    Majka <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    trzech

    > W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

    I właśnie dostałam odpowiedź od innego konsultanta, że złotówki weszły na
    konto (prawda). Kto wię pracuje w Getinie? (mam na mysli osobę która mi
    przysłała odpowiedź przeklejoną ze strony), jak i kto układa zasady, których
    sam bank nie respektuje?
    Bałagan.

    Majka

  • 3. Data: 2012-08-01 17:42:22
    Od: "Q" <n...@s...org>

    >W Getin on Line założyłam rachunek, z kartą i kontem skarbonkowym.

    Nie ma takiego czegos jak "Getin on Line" :P.

    > Wydałam kolejne 3*100pln i złotówek nie dostałam.

    ...a (IMHO) powinnas dostac.

> [...]
    > miesiącu następnym niż wykonane transkacje" (brzmiało inaczej, ale żywcem

    Z jakiej strony? Podaj link.

    > W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

    Balagan, burdel, chaos- nazwij to jak chcesz :).
    Poczytaj co na grupie wypisuja o tym beta-banku.

  • 4. Data: 2012-08-01 17:43:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > konto (prawda). Kto wię pracuje w Getinie? (mam na mysli osobę która mi
    > przysłała odpowiedź przeklejoną ze strony), jak i kto układa zasady,

    Ej, to tylko konsultanci.
    Dziel przez 10 i wyluzuj ;).

  • 5. Data: 2012-08-01 18:20:33
    Od: "Majka" <m...@g...pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

    > Z jakiej strony? Podaj link.

    Tu, pod adresem http://getinonline.pl/konto_skarbonkowe sa słowa:

    "Wynagrodzenie w wysokości 1 pln przysługuje Klientowi, który będzie
    wykonywał comiesięcznie 3 transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty
    debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient
    otrzyma wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następującym po
    miesiącu, w którym wykona zobowiązanie"

    I to właśnie skopiowano w pierwszej odpowiedzi z banku i przesłano do mnie.

    Dodatkowo dla mnie jest niezrozumiałe, że to ma być karta wydana do konta
    skarbonkowego - a to jest tylko subkonto do złotówk będących
    premiami/nagrodami, do tego konta nie ma karty.

    Majka

  • 6. Data: 2012-08-01 19:49:46
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    > debetowej lub karty kredytowej wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient
    > otrzyma wynagrodzenie w każdym miesiącu kalendarzowym następującym po

    Przeczytaj to jeszcze raz, potem przeczytaj to, co napisalas w pierwszym
    poscie.
    Nie zrozumialas tego tekstu i (co gorsza) przekrecilas go masakrycznie,
    i (co jeszcze gorsze) ujelas go (wlasna interpretacje!) w cytaty , o mamo...
    A gadasz na konsultantow z banku :P.

    > Dodatkowo dla mnie jest niezrozumiałe, że to ma być karta wydana do konta
    > skarbonkowego - a to jest tylko subkonto do złotówk będących
    > premiami/nagrodami, do tego konta nie ma karty.

    Fakt - tez wolalbym, zeby te zlotowki ladowaly od razu na koncie z karta.

    PS
    Zajrzyj do sekcji dokumenty / przydatne dokumenty i czytaj. Ze zrozumieniem.

    Troche pomoge:
    "[...]
    Wynagrodzenie równe jest 1 zł, chyba że dla danej czynności wskazano
    inaczej.

    Wynagrodzenie przysługuje Klientowi, który będzie wykonywał comiesięcznie 3
    transakcje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub karty kredytowej
    wydanej do Konta Skarbonkowego. Klient otrzyma wynagrodzenie w każdym
    miesiącu kalendarzowym następującym po miesiącu, w którym wykona
    zobowiązanie, o którym mowa powyżej.

    Klient otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem, gdy:

    1. Na konto otrzymuje wpływ w kwocie równej 1000 zł bądź większej:
    . Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.
    . Jako wpływ Bank uznaje wpłatę środków z zewnątrz.

    2. Dokonuje spłaty karty kredytowej:
    . Spłata powinna być zrealizowana z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    Klienta w ramach serwisu getinonline.pl.
    . Spłata nie może być mniejsza niż wyliczana comiesięcznie kwota minimalna.
    . Wynagrodzenie z tytułu wpływu płatne jest nie częściej niż raz w miesiącu.

    3. Zakłada bądź odnawia lokatę:
    . Nie ma ograniczeń co do liczby zakładanych lokat.
    . Lokata powinna być założona ze środków zgromadzonych na rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowym Klienta w ramach serwisu Getinonline.pl.
    . W przypadku zerwania lokaty przed terminem zapadalności Bank dokona
    potrącenia przelanego wcześniej wynagrodzenia na subkonto Skarbonka.

    4. Wykonuje transakcje bezgotówkowe kartą debetową lub kredytową:
    . Wartość transakcji, za którą przysługuje wynagrodzenie, jest równa 100 zł
    bądź wyższa.
    . Wynagrodzenie przysługuje za każdą zrealizowaną transakcję bezgotówkową i
    jest przekazywane na subkonto Skarbonka po pełnym rozliczeniu transakcji.
    [...]"

    zrodlo:
    zawiadomienie_dla_klientow_posiadaczy_rachunku_oszcz
    ednosciowo_rozliczeniowego_konto_skarbonkowe.pdf

  • 7. Data: 2012-08-01 22:13:29
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    Majka <m...@g...pl> napisał(a):

    > W Getin on Line jest tylko bałagan, czy już burdel?

    Myślę, że spory burdel panuje w Twym umyśle, skoro nie umiesz zrozumieć prostego
    zdania i
    zmieniasz je w coś absurdalnego. Na tej grupie sprawa ta była wyjaśniana sto razy. Za
    zakupy w
    miesiącu założenia konta złotówki są bezwarunkowe, a w kolejnych miesiącach dostajesz
    je tylko
    wtedy, gdy w poprzednim miesiącu rozliczą Ci się co najmniej trzy zakupy kartą do
    konta
    swobodnego z subkontem skarbonkowym. Płacisz kartą w lipcu, będą się naliczać zety w
    sierpniu...