  • 11. Data: 2009-04-30 16:33:55
    Temat: Re: GETIN - kolejny bank podnosi opłaty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Tak? Hehe... to byl tez jeden z powodow dla ktorego jednak zdecydowalem
    > sie na wypowiedzienie. W warunkach rozwiazania umowy rachunku jest
    > wyraznie napisane, ze rozwiazanie umowy rachunku nie ma wplywu na reszte
    > swiadczonych uslug. Tak wiec nie maga mi zabrac karty... moga co
    > najwyzej zmienic mi na inna przy jej odnowieniu :). Jak mi ja zamkna to
    > na pewno bede reklamowal, jesli jest sprzecznosc w umowach/regulaminach
    > to musza rozstrzygnac to na korzysc klienta :). Nawet nie mam
    > przypisanej karty do AQ tylko do konta technicznego...

    ZTCP to warunkiem bycia członkiem klubu AQ jest posiadanie konta. A KK
    AQ może być wydana jedynie członkom klubu. Nie mając konta nie możesz
    mieć karty.

    Chyba, że się coś pozmieniało :)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-04-30 17:32:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtcjtm$oio$1@news.onet.pl...

    > ZTCP to warunkiem bycia członkiem klubu AQ jest posiadanie konta. A KK AQ
    > może być wydana jedynie członkom klubu. Nie mając konta nie możesz mieć
    > karty.
    >
    > Chyba, że się coś pozmieniało :)

    Przeciez sam piszesz, ze "moze byc wydana" (i z tym sie zgadzam), ale moja
    juz test wydana... mam podpisanan umowe terminowa na 2 lata (na tyle karta
    jest wydawana). Bank musialby mi umowe wypowiedziec, a wypowiedziec ja moze
    tylko z "waznych powodow". Trudno uznac zamkniecie rachunku jako wazny powod
    w przypadku KK, a zwlaszcza, ze jest ona powiazana z tzw. kontem technicznym
    :).

    Regulamin KK AQ mowi:
    9. MultiBank ma prawo wypowiedzenia Umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu
    wypowiedzenia, w przypadku:
    1) stwierdzenia naruszenia przez Posiadacza rachunku obowiązujących
    przepisów prawa lub postanowień Umowy,
    2) pogorszenia zdolności kredytowej Posiadacza rachunku,
    3) gdy rachunek nie wykazuje przez okres 6 kolejnych miesięcy żadnych
    obrotów, za wyjątkiem opłat i prowizji,
    4) złożenia fałszywych dokumentów, oświadczeń lub danych stanowiących
    podstawę udzielenia kredytu.
    5) powzięcia wiarygodnej i udokumentowanej informacji o zamiarze rezygnacji
    z karty przez Posiadacza.

    Zadna z tych przeslanek nie nastepuje :).

    MK

    PS. na wszelki wypadek gdybys mial watpliwosci co to jest rachunek...

    24. rachunek - rachunek kredytowy w złotych, otwarty i prowadzony w
    MultiBanku na podstawie Umowy, służący
    do rozliczania transakcji krajowych i zagranicznych dokonanych przy użyciu
    karty oraz opłat, prowizji i odsetek
    wynikających z używania karty oraz rachunek do spłaty kredytu, jeżeli spłaty
    kredytu nie następują z MultiKonta

  • 13. Data: 2009-05-04 19:28:01
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    a widzieliscie oplate 50 zl jesli zamknie sie rachunek w ciagu 12 mc od
    otwarcia?

    ciekawe czy dotyczy to tylko klientow ktorzy otworza konto po wprowadzeniu
    nowej tabeli prowizji czy wczesniejszych rowniez?

  • 14. Data: 2009-05-04 19:36:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "eg" <e...@w...pl> news:gtnfjq$l9q$1@news.wp.pl

> [...]
    > ciekawe czy dotyczy to tylko klientow ktorzy otworza konto po wprowadzeniu
    > nowej tabeli prowizji czy wczesniejszych rowniez?

    Opłata ta była od samego początku istnienia pakietu e-getin.
    Pozdrawiam.