  • 1. Data: 2009-03-02 18:40:52
    Temat: GOLD
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    kupujcie złoto

  • 2. Data: 2009-03-02 19:19:33
    Temat: Re: GOLD
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    charlie.delta wrote:

    > kupujcie złoto

    Nie masz komu sprzedać? Ja mimo wszystko proponuję kupować akcje.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2009-03-03 17:35:08
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-03-2009 o 19:40:52 charlie.delta <c...@o...pl> napisał(a):

    > kupujcie złoto

    znalazłem dyskutanta:
    http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/03/Mechaniczne-s
    ystemy-inwestycyjne.html

    zaprasza w ostatnim akapicie.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-03-05 09:06:08
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > znalazłem dyskutanta:
    > http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/03/Mechaniczne-s
    ystemy-inwestycyjne.html

    > zaprasza w ostatnim akapicie.

    Tysiące lat cywilizacji i jeszcze nikt oprócz niego nie wpadł na to, żeby ze
    złota robić kapsle.
    Ale niech robi.
    Chętnie popatrzę.
    I pozbieram.

  • 5. Data: 2009-03-05 16:40:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kupujcie złoto

    jak pisałem kupuję od lat złom, takim złomiarzem jestem ale teraz
    zastanawiam się czy kupować bo o ile rok temu płaciłem p za 14K 40-44 zł
    /gram to teraz poniżej 59 nie mogę dostać i dzisiaj dostałem ostatni zbiorek
    po 58 zł a zaraz będzie pewnie ponad 60.. może ktoś ma na sprzedaż?

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2009-03-05 18:05:18
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 05-03-2009 o 10:06:08 Greg <m...@g...pl> napisał(a):

    > Tysi?ce lat cywilizacji i jeszcze nikt oprócz niego nie wpad? na to,
    > ?eby ze
    > z?ota robiae kapsle.
    > Ale niech robi.
    > Chetnie popatrze.
    > I pozbieram.

    Myślę że to jakas pomylka, złoto nie nadaje sie na kapsle.
    Ponadto jego zuzycie to mit.

    http://pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=8e641ab7-58cf-4
    3d6-b34e-db458b211daa&open=four

    Nie dość że złoto można odzyskiwac to widać jak malo go idzie. 2,4 mld
    telefonów
    dałoby 50 ton złota. Komputery pewnie kilka razy więcej.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-03-06 14:45:34
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

> [...]
    > /gram to teraz poniżej 59 nie mogę dostać i dzisiaj dostałem ostatni
    > zbiorek po 58 zł a zaraz będzie pewnie ponad 60.. może ktoś ma na

    A jakby co to gdzie sprzedasz to 14karatowe zloto?

    Arch

  • 8. Data: 2009-03-07 12:50:24
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Archangell" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakby co to gdzie sprzedasz to 14karatowe zloto?

    nie po to kupuje żeby sprzedawać... jak będę bankrutem to się będę wtedy
    martwić a narazie przetapiam na to na co mam ochotę. Jak masz problem ze
    sprzedażą to ja kupię.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 9. Data: 2009-03-13 19:15:31
    Od: Doradca <n...@m...pl>

    charlie.delta pisze:
    > kupujcie złoto

    nie ma co naganiac, wiec powiem tylko, ze ponizej 1000$ to wyjatkowa
    okazja :)