  • 21. Data: 2009-09-03 21:59:02
    Temat: Re: GOLD GOLD GOLD
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > net/
    >

    > rok 2011
    >
    > cena 2500 $

    charlie ale wytlumacz nam jak chcesz robic te kokosy bo jak wiadomo jest
    idealna korelacja ujemna miedzy dolarem a zlotem, przy zlocie po takiej cenie
    dolar kosztowalby MAX 2 zl a wiec 5000 zl za uncje kiedy jest to jakies 2850 zl

    wiec max 75% zysku a moze i 50%, to ladny wynik ale w 2 lata to az nie taki
    szal zeby sie drzec na forum

    oczywiscie zdania nie zmieniam tzn dolar po 5 zl troche pozniej 2012-13, juz
    raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
    ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

  • 22. Data: 2009-09-03 22:08:10
    Od: Hubert <n...@...pl>

    ab wrote:
    > oczywiscie zdania nie zmieniam tzn dolar po 5 zl troche pozniej 2012-13, juz
    > raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
    > ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

    Popatrz co się działo z goldem oraz usdplnem ~marzec-lipiec 2008 i
    gdzieś tak październik 2008 i marzec 2009.

  • 23. Data: 2009-09-03 22:15:34
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Hubert <n...@...pl> napisał(a):

    > Popatrz co się działo z goldem oraz usdplnem ~marzec-lipiec 2008 i
    > gdzieś tak październik 2008 i marzec 2009.

    ale my tu nie mowimy o miesiecznym czy nawet paromiesiecznym "zakloceniu" bo w
    skali kilkudziesieciu lat jest to tylko szum. pytanie czy moze on potrwac az
    2-3 lata, wydaje sie watpliwe.

  • 24. Data: 2009-09-03 22:30:48
    Od: Hubert <n...@...pl>

    ab wrote:

    > ale my tu nie mowimy o miesiecznym czy nawet paromiesiecznym "zakloceniu" bo w
    > skali kilkudziesieciu lat jest to tylko szum. pytanie czy moze on potrwac az
    > 2-3 lata, wydaje sie watpliwe.

    IMHO to zależy od tego czy to dolar się umacnia, czy złotówa osłabia. W
    drugim przypadku nie widzę problemu.

  • 25. Data: 2009-09-04 06:28:03
    Temat: Re: Silver silver
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci

    > a kto ciebie pytal, pizdolizie?

    ROTFL :)

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-09-04 19:11:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 3 Wrz, 23:59, " ab" <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > raz sie zastanawialem nad takim perpetum mobile tzn 2000$ po 5 zl ale najpierw
    > ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

    amerykańskiego dolara już nie będzie

    ale to jest już dla was za trudne do opanowania,

    skoro bawicie się w jakieś prognozy korelacji....

    panny buhahaha

  • 27. Data: 2009-09-04 20:57:09
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > najpierw
    > ktos jakims cudem musialby obalic korelacje.

    Nie do końca, w ciągu dwóch ostatnich dni mielismy bardzo silne
    rozkorelowanie w wyniku czego złoto podrożało o jakieś 6% w ZŁOTÓWKACH!
    Czyli jednocześnie drożało złoto i osłabiała się złotówka.
    Choć mam połowę oszczedności w metalach to średnio mnie to cieszy, bo to
    kolejny skok inflacyjny, cos jak dewaluacja wszystkich walut jednoczesnie.

    Pozdr,L.