  • 1. Data: 2009-02-17 18:32:04
    Temat: GOLD jest pRZyszłością
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    znowu powiem :

    przejżyjcie moje posty

    tylko złoto, do znudzenia to powtarzam

    kupujcie bieliki, są naprawdę tanie

    ja zyski z rynku lokuję w złocie

    pamiętajcie tylko o jednym

    znowu powtarzam to do znudzenia

    złoto do ziemi !!!!!

    złożonego w bankowych skarbcach któregoś pięknego dnia zostaniecie
    pozbawieni w majestacie prawa

    tylko GOLD

  • 2. Data: 2009-02-17 18:45:04
    Temat: Re: GOLD jest pRZyszłością
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    > złoto do ziemi !!!!!

    Widzialem w parku jesienia jak wiewiorki zakopuja w ziemi orzeszki i
    zoledzie. Robia cale mnostwo norek.
    Jak potem pamietaja gdzie schowaly orzeszek - nie mam pojecia.
    Jesli mamy skladac zloto do ziemi w norki - to jak potem oznakowac miejsce?
    Czlowiek nie wiewiorka i nie zapamieta....

    Pester

  • 3. Data: 2009-02-17 19:07:35
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli mamy skladac zloto do ziemi w norki - to jak potem oznakowac
    > miejsce? Czlowiek nie wiewiorka i nie zapamieta....

    może jakaś mała tabliczka wbita nad norką? z napisem "złoto" oczywiście
    ..... ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2009-02-17 19:55:47
    Od: KonKomp <k...@k...pl>

    Pester wrote:

    > Widzialem w parku jesienia jak wiewiorki zakopuja w ziemi orzeszki i
    > zoledzie. Robia cale mnostwo norek.
    > Jak potem pamietaja gdzie schowaly orzeszek - nie mam pojecia.

    Nie pamiętają o wszystkich zapasach, stąd mamy ładne kłęby leszczyn w
    lasach ;-) Raczej nigdy nie zauważysz pojedynczego drzewka

    Pozdrawiam
    Konki

  • 5. Data: 2009-02-17 20:05:40
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > znowu powtarzam to do znudzenia
    >
    > złoto do ziemi !!!!!
    >
    > złożonego w bankowych skarbcach któregoś pięknego dnia zostaniecie

    A jak się zabezpieczysz przed poszukiwaczami z wykrywaczem metali łażącymi
    tu i ówdzie?

    martinez

  • 6. Data: 2009-02-17 21:37:41
    Od: "ST- LM" <s...@k...ltm.pl>

    > Nie pamiętają o wszystkich zapasach, stąd mamy ładne kłęby leszczyn w
    > lasach ;-) Raczej nigdy nie zauważysz pojedynczego drzewka
    >
    > Pozdrawiam
    > Konki

    Nie martw się, lasu też nie widać... zasłaniają go drzewa.
    ST

  • 7. Data: 2009-02-17 21:43:57
    Temat: Re: GOLD jest pRZyszło?ci?
    Od: ja <ja_@_pl._pl>

    On Tue, 17 Feb 2009 21:05:40 +0100, "martinez" <z...@o...pl> wrote:

    >Użytkownik "charlie.delta" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    >A jak się zabezpieczysz przed poszukiwaczami z wykrywaczem metali łażącymi
    >tu i ówdzie?
    >
    >martinez

    a od kiedy wykrywacze reaguja na zloto ?

  • 8. Data: 2009-02-17 22:33:00
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    Pester pisze:
    > Jesli mamy skladac zloto do ziemi w norki - to jak potem oznakowac miejsce?
    > Czlowiek nie wiewiorka i nie zapamieta....

    zapisać sobie pozycje GPS :)
    gorzej jak w kryzysie wyłączą satelity :)
    --
    spider

  • 9. Data: 2009-02-17 23:22:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ja pisze:

    > a od kiedy wykrywacze reaguja na zloto ?

    Od zawsze.

  • 10. Data: 2009-02-18 08:04:39
    Od: " exist" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    charlie.delta <c...@o...pl> napisał(a):
    > tylko złoto, do znudzenia to powtarzam

    ja tam sie ciesze, ze tylu watpiacych.
    gielda juz tak dziala, ze najpierw kupuja przytomni, zas reszta odpowiada za
    wzrost cen. obudza sie jak nie bedzie chcialo spasc ponizej poprzedniego
    szczytu i zacznie sie dalej cena zlota wznosic