  • 11. Data: 2010-08-30 17:43:50
    Temat: Re: GPFA szoruje po 2 grosze, bedzie ciekawe
    Od: k...@p...onet.pl

    miara sprawnosci bedzie szybkie sprawne zaabsorbowanie duzych obecnie
    posiadanych srodkow finansowych zadziwiajaco duzych po takiej redukcji
    zatrudnienia w spolce. POLACZENIE OBU serii w jedna spolke i powrot szybki -
    musi byc NWZA-moze juz we wrzesniu/pazdzierniku??- pozwoli na wyznaczenie 4-5
    priorytetowych nurtow pozyskiwania srodkow i zmuszenia załogi do efektywnej
    pracy.

    Kibicuje sprawie windykacji bo to przy obecnych ustawach swietne zrodlo
    uzyskiwania plynnosci dla Jednostek a dla Causa zywy naplyw gotowki.

    kroovka

    Cala spolka kosztuje 2 mln zl a ma 1 mln w kasie???? CIEKAWE jak dlugo nikt
    tego sie nie doliczy.

  • 12. Data: 2010-09-07 11:40:52
    Od: "Gość" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > kroovka
    >
    > Cala spolka kosztuje 2 mln zl a ma 1 mln w kasie???? CIEKAWE jak dlugo nikt

    Witaj!
    Patrz, a jakoś nie bardzo wierzyłem w Twoje prognozy:)A tu już dzisiaj po 3
    grosze chętni na pda są.
    Jeszcze żeby tylko te 25baniek ich łyknęli i droga ku górze prosta i wspaniała:))
    Pozdro
    Gość

  • 13. Data: 2010-09-07 11:49:53
    Od: k...@p...onet.pl

    20 mln lykneli od niechetnych po 2 grosze.

    w spolce sporo sie dzieje dobrego, wiec tez blokada ponizej 15 groszy tez ma
    znaczenie (to oznacza 3 grosze obecnie).

    od 2 do 3 groszy to juz 50%....niedlugo do zrealizowania-warto czekac nawet 2
    miesiace.

    M trade stara sie jak moze a dolaczy za chwile EEX, potem GPFCAUSA...bede mial
    udany TOK 2010.

    krovka

  • 14. Data: 2010-09-08 21:14:09
    Od: Mindek <m...@g...com>

    2mln to spore nadużycie, przy 2gr cena rynkowa to 3mln, przy 3gr już
    4.5mln. trzymaj się faktów, acji jest blisko 150mln.

    Jeżeli wierzysz w spółkę to czekam na komunikat o przekroczeniu 5%, to
    tylko 7.5mln akcji wartości 150k(po 3 to pewnie nie weźmiesz), stać
    cię na odrobinę odwagi?

  • 15. Data: 2010-09-08 21:56:57
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Jeżeli wierzysz w spółkę to czekam na komunikat o przekroczeniu 5%, to
    > tylko 7.5mln akcji wartości 150k(po 3 to pewnie nie weźmiesz), stać

    2 mln plus 1 mln (ma w kasie) to 3 mln. Toz to przecie napisalem...czytaj
    kochany.

    Tez sledzisz i skupujeszz te akcje ale chcesz miec dodatkowe po 2 grosze...
    Jeszcze pare dni to sie uda.

    po resplicie bedzie 3-4 grosze.

    pozdrawiam

    kroovka

  • 16. Data: 2010-09-09 06:42:54
    Od: Anna Pieron <a...@g...com>

    On 8 Wrz, 23:56, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > kochany.
    >
    > Tez sledzisz i skupujeszz te akcje ale chcesz miec dodatkowe po 2 grosze...

    Poprawnie byłoby, że cała spółka kosztuje 3mln... co ma w kasie to
    inna sprawa. Zresztą można to napisać tak, kosztuje 3mln z czego w
    kasie ma 1mln i jest póki co nierentowna.

  • 17. Data: 2010-09-09 07:08:43
    Od: k...@p...onet.pl

    Zresztą można to napisać tak, kosztuje 3mln z czego w
    kasie ma 1mln i jest póki co nierentowna.

    ----------

    można:

    ...i póki co BYŁA NIERENTOWNA, bo to wiedza historyczna, a obecna sytuacja
    będzie znana po III kwartale.

    kroovka

    Sama windykacja to juz sukces.

  • 18. Data: 2010-09-20 16:39:03
    Od: "mecenas na tropie" <k...@p...onet.pl>

    Witam tych co jeszcze tu szukaja gieldy:

    przeszlo juz 2 i 3 grosze. Rownowaga dzisiajsza to 4 grosze ale jutro mozemy
    wystartowac klawisz wyzej.

    Skupienie sie Grupy Finansowej na podstawowej dzialalnosci i zaprzestanie
    FPB , "filantropii przeciw bezrobociu" - czyli sporo zwolnień a nawet
    odlaczenie zbednego czlonu ze stolicy dalo zgrany zaespol i pojawily sie
    glowne wątki dzialalnosci-Efekty sa juz widoczne.

    TO POCZATEK.

    mecenas na tropie :-) juz go nie odpuszcze.

  • 19. Data: 2010-09-20 16:49:12
    Od: k...@p...onet.pl

    Takie byly poczatki grupy wielu mecenasow:

    20.10.Warszawa (PAP) - Grupa Prawno-Finansowa Causa, świadcząca usługi
    prawnicze oraz usługi pomocy przy pozyskiwaniu kapitału, pozyskała z oferty
    0,5 mln zł. Planuje zadebiutować na rynku NewConnect na przełomie października
    i listopada - podała spółka w komunikacie prasowym.
    Spółka informowała wcześniej, że z emisji chce pozyskać ok. 1,2 mln zł.

    "Pozyskane środki przeznaczymy głównie na rozwój firmy i rozbudowę działu
    sprzedaży. Dzięki realizacji tych planów możliwe będzie dynamiczne zwiększenie
    przychodów i zysków. Chcemy zdobyć istotną część rynku usług dla sektora
    małych i średnich przedsiębiorstw, których jest w Polsce ponad 3,75 mln, a
    rocznie przybywa ok. 100 tysięcy" - powiedział cytowany w komunikacie Piotr
    Szalbierz, prezes GPF CAUSA.

    GPF Causa posiada centralę we Wrocławiu i oddział w Warszawie. W fazie
    przygotowania są otwarcia kolejnych oddziałów: w Katowicach, Gdańsku i
    Poznaniu oraz rozbudowa istniejących placówek.

    W 2008 roku GPF CAUSA osiągnęła przychody na poziomie 1,4 mln zł i wypracowała
    91 tys. zł zysku netto.

    Grupa Prawno-Finansowa Causa świadczy usługi w zakresie pomocy w pozyskaniu
    kapitału na finansowanie rozwoju i wzrostu działalności oraz obsługi prawnej
    dla małych i średnich przedsiębiorstw. (PAP)

    pel/ gor/

    teraz mecenasi poszli po bandzie wybierajac zyski nad rozbudowa gtupy tracac
    rozped i pieniadze.

    mecenas na tropie to jeden pies mysliwski-ma wiecej sukcesow niz cala banda
    zajecy goniaca lisa.

    kroovka

  • 20. Data: 2010-09-21 17:00:35
    Od: k...@p...onet.pl

    no to mamy przejsciowe 4 grosze na obu seriach.

    Sadze ze 5-6 groszy to obecny poziom do czasu wynikow za III kwartal a po roku
    2010 ustali sie cena ok 35-40 groszy ( wynikiem resplitu 5 do 1).

    To co istotne to kontrakty i ich przebieg w 2011.

    Okres bledow w spolce sie skonczyl ( w paru przypadkach wymuszony przez WDM,
    obecnie uciekajacy juz od tej nazwy...). Niech im sie tez jak sobie
    zapracowali.

    mecenas