  • 1. Data: 2010-11-16 10:38:54
    Temat: GPW
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was może zaryzykować wyważoną opinię na temat najbliższej
    (miesięcznej) przyszłości akcji GPW?

    Dokupiłem ich za ok 53 zł. Zastanawiam się czy poczekać na 53,5 i
    sprzedać czy może warto poczekać bo może jednak trochę wzrosnąć
    chociażby do tych 56-57 zł ?

    Dzięki za opinie z góry!
    GB

  • 2. Data: 2010-11-16 11:21:05
    Temat: Re: GPW
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Dokupiłem ich za ok 53 zł. Zastanawiam się czy poczekać na 53,5 i sprzedać czy
    > może warto poczekać bo może jednak trochę wzrosnąć chociażby do tych 56-57 zł
    > ?

    Pytasz czy wychodzić przy 1% zysku, czy 8%?
    :)
    EM

  • 3. Data: 2010-11-16 11:58:12
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-16 12:21, EM pisze:

    > Pytasz czy wychodzić przy 1% zysku, czy 8%?
    > :)

    Tak to może śmieszne, ale właśnie o to pytam :)

    GB

  • 4. Data: 2010-11-16 12:01:09
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    A zakładasz jakiś plan awaryjny? Tzn gdyby tak spadło np. do 45 zł?

    DJ

  • 5. Data: 2010-11-16 12:25:52
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-16 13:01, DJ(Dominik) pisze:
    > A zak?adasz jaki? plan awaryjny? Tzn gdyby tak spad?o np. do 45 z??

    Tak pytasz z ciekawości? Zastanowię się - potrzymam w tedy ze 2-3
    miesiące, ni mam pojęcia.

    Ale pytasz bo?

    GB

  • 6. Data: 2010-11-16 12:36:02
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Pytam bo na giełdzie różne rzeczy się dzieją i warto mieć jakieś założenia,
    których można się trzymać.

    Jeśli myślisz tylko o jednym kierunku, a nie dopuszczasz scenariuszy
    niekorzystnych dla portfela, to możesz się wystawić na ostry drenaż.

    Kup i trzymaj to strategia bardzo dobra, ale tylko wtedy gdy rynek będzie
    jeszcze długo w trendzie wzrostowym i zdążysz wyskoczyć przed zmianą
    kierunku jazdy.
    Dlatego sam musisz chronić kapitał, nikt inny tego za Ciebie nie zrobi.

    DJ

  • 7. Data: 2010-11-16 12:38:08
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jeśli Tobie to pomoże, to ja swoje 25 akcji trzymam jeszcze miesiąc do
    kilku. Mam zamiar je odsprzedać drożej instytucjom, ale dokupować nie
    zamierzam.
    Teraz zdaniem niektórych powinieneś zrobić odwrotnie niż ja. Na początek
    zrobiłeś dobrze, czyli dokupiłeś, kiedy ja nie dokupowałem.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-11-16 12:54:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was może zaryzykować wyważoną opinię na temat najbliższej
    > (miesięcznej) przyszłości akcji GPW?

    Wg mnie debiut był w idealnym momencie.

  • 9. Data: 2010-11-16 14:48:09
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

> [...]
    > Teraz zdaniem niektórych powinieneś zrobić odwrotnie niż ja. Na początek
    > zrobiłeś dobrze, czyli dokupiłeś, kiedy ja nie dokupowałem.

    no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

  • 10. Data: 2010-11-16 17:42:00
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no nie wiem czy dokupowanie po 53 było takie dobre.

    Teraz to łatwo powiedzieć. Oczywiście, że nie było dobre. Jutro 50 powinno
    się obronić, ale kto wie...