  • 21. Data: 2009-03-06 19:47:20
    Temat: Re: GPW centralnie sterowana
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gor7rd$nbl$1@omega.artcom.pl...
    > ma ktoś jeszcze złudzenia co do tego? rynek jest kreowany pod potrzeby
    > pewnej grupy inwestorów, a jego ruchy nie są w żaden sposób uzasadnione
    > realnymi czynnikami. A pan prezes S. spokojnie na to patrzy. Smutne, ale
    > prawdziwe.
    Ty chyba jakis dziwny jestes albo nienormalny. Ameryke odkryles? Wszyscy
    dobrze wiedza ze sterowanie zachodzi, ale do tego nie potrzeba zadnej teorii
    sposkowej. Po to jest gielda, zeby duzi inwestorzy robili na niej co zechca.
    I robia wode z mozgu leszczom i motlochowi, ktory daje sie robic w konia i
    jest wyzyskiwany jak chlop panszczyzniany w wiekach srednich.

    Pester

  • 22. Data: 2009-03-06 19:50:08
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Co Ty za brednie opowiadasz. Jak powinno być? I kto o tym decyduje? Może
    > byśmy referendum strzelili, w którą strone idziemy w przyszłym tygodniu.
    > Po
    > prostu zmień pozycje i tyle. Prześledź jeszcze raz rozumowanie, które
    > zawiodło Cie na S.

    Sluchaj ty totusie imbecylusie. Co ty za referenda chcesz tu urzadzac?
    Ze gielda jest sterowana to wie kazdy, tyle ze zadne rządy i zadne kraje
    niewiele maja tu do powiedzenia. O wszystkim decuduja DUZI inwestorzy i to
    "ne wiadomo" z jakiego kraju.

    Pester

  • 23. Data: 2009-03-06 21:47:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a co takiego pozytywnego wydarzyło się ostatnio co uzasadniałoby powrót
    > optymizmu ?? kolejne wielkie firmy ogłaszają bankructwa, bezrobocie
    > rośnie, stóp % już bardziej nie przytną. Czy drukowanie pieniędzy to
    > wyjście z sytuacji ??

    Jeżeli na tym się opierałeś biorąc S to wynika z tego, że popełniłeś błąd.
    Widać nie wszystkie czynniki wziąłeś pod uwagę. Zamiast starać się
    przewidywać naucz się dobrze reagować. Nie handluj pod to co myślisz o
    gospodarce tylko pod to co widzisz na wykresie. Zrobisz dobrze swojemu
    portfelowi.

  • 24. Data: 2009-03-06 21:52:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

    > Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:gorbte$3j1$1@news.onet.pl...
    >>

    > no właśnie, doszliśmy do sedna - gpw centralnie sterowana

    Przez kogo? Pokaż ten mechanizm. Dopóki tak będziesz usprawiedliwiał swoje
    niepowodzenia nie zarobisz na handlu na giełdzie. Jest w tej chwili 75488
    otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów. Duża ta twoja sitwa. Jak
    to możliwe, że 75488 sprawiedliwych nie może sobie z nimi poradzić.

  • 25. Data: 2009-03-06 22:17:20
    Od: sorden <s...@w...pl>

    totus wrote:

    > Jest w tej chwili 75488
    > otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów. Duża ta twoja sitwa. Jak
    > to możliwe, że 75488 sprawiedliwych nie może sobie z nimi poradzić.

    Czy widzisz również wartość każdej otwartej pozycji ?

    --
    in

  • 26. Data: 2009-03-06 22:23:01
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sorden wrote:

    > Czy widzisz również wartość każdej otwartej pozycji ?

    Ty widzisz? Skąd zatem twierdzenie o sterowaniu? Wiem zamiast dowodu
    wystarczy Ci wiara. Wiara czyni cuda.

  • 27. Data: 2009-03-06 22:30:30
    Od: macieks <m...@g...com>

    totus

    > Nie handluj pod to co myślisz o
    > gospodarce tylko pod to co widzisz na wykresie. Zrobisz dobrze swojemu
    > portfelowi.

    Jedna z może pięciu merytorycznych wypowiedzi na tej grupie w tym
    tygodniu.

    Małe ale
    "Jest w tej chwili 75488
    otwartych pozycji tzn na L jest 75488 kontraktów."

    i S :)

    Oczywiście nie do końca, bo część S jest zabezpieczeniem pod akcje i
    opcje i tak samo L.

  • 28. Data: 2009-03-06 23:19:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    totus wrote:

    > Ty widzisz? Skąd zatem twierdzenie o sterowaniu? Wiem zamiast dowodu
    > wystarczy Ci wiara. Wiara czyni cuda.

    Stosujesz nadinterpretacje, a ja zadalem jedynie proste pytanie.

    --
    in

  • 29. Data: 2009-03-07 08:18:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ (stopazwrotu.pl) pisze:
    > Pewnie kolega się nie załapał na ostry UP, który mamy od kilku dni, bo
    > Ameryka spadała i teraz smutek.
    > DJ

    mnie tez nie udalo sie :(. w czwartek na piatek mialem ustawic sobie
    zakup BZWBK po 68,50... no i nie ustawilem (czyste lenistwo) jak sie
    zaczely notowania kazdy se moze sprawdzic...

    pozdrawiam
    SlawcioD