  • 11. Data: 2011-05-25 09:57:08
    Temat: Re: GRECJA na skraju bankructwa!!!!
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4ddcd153$0$2453$6...@n...neostrada
    .pl...

    > DR i CR są oznaczeniem typów operacji (debit/credit).

    Akurat...

    DR to drachma a CR to cash redirect (to Greece)...

  • 12. Data: 2011-05-25 10:49:27
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Akurat...
    >
    > DR to drachma a CR to cash redirect (to Greece)...

    Człowiek się uczy każdego dnia...

  • 13. Data: 2011-05-25 11:00:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Maj, 07:28, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Bo to załatwi niemieckie banki?

    Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

  • 14. Data: 2011-05-25 12:55:50
    Od: "G W" <g...@W...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Akurat...
    >
    > DR to drachma a CR to cash redirect (to Greece)...

    Z tym DR jesteś pewien ?
    OMG... czyżby juz po herbacie ???

    george

  • 15. Data: 2011-05-25 14:07:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

    Przypomnialo mi sie, ze kiedys chcialem uciec do francuzow -
    - taki bnp paribas mial calkiem fajna propozycje (pakiet s + oszcz.)
    i z ciekawosci sprawdzilem czy cos sie zmienilo i niestety:
    - 5.8% tylko do 15k zl (bezbelkowe tylko do ok 5k zl)
    - 0.5 zl za przelew
    - nieliczne darmowe bankomaty (np. 2 na Trojmiasto :)

    Wyglada, ze tzatziki nadal prowadza wsrod wysoko% rorow.

  • 16. Data: 2011-05-25 15:04:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.05.2011 14:55, G W wrote:

    .pl...

    > Z tym DR jesteś pewien ?
    > OMG... czyżby juz po herbacie ???

    Czytanie ze zrozumieniem sie klania? ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 17. Data: 2011-05-25 20:37:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" irgu7g$j8d$...@n...net.icm.edu.pl

    > i powolny rozpad strefy euro.

    Co Ty wygadujesz -- euro rozszerza się!
    Na początku tego roku nowe państwo wstąpiło do euro!
    (liczebnie mniejsze niż Warszawa, ale jednak!)

    Napisałem całe państwo -- ale że nie jestem zgryźliwy...
    Może jakaś Estonka czyta a ja może nie umrę do jutra i pojadę, aby obejrzeć
    Tallinn...
    Jak Estonka przeczyta i obrazi się... Może być krucho...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-05-26 12:01:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek" e...@x...goog
    legroups.com

    > Bo to załatwi niemieckie banki?

    : Ktoś te greckie długi będzie spłacał, może ktos z Niemiec i Austrii ;)

    -=-

    Ja Ci powiem -- kto. :) Grecja dostała szmal (nie pamiętam ile -- 110 miliardów
    euro?) na spłacanie tego długu. Więc dług spłacać będzie Europa, a że w Polsce
    jest sporo przedsiębiorstw europejskich i mamy tradycję w finansowaniu życia
    innych miast (Berlin Zachodni) czy państw... Europa spłaci Greckie długi
    swoim bankom z pieniędzy ściągniętych z takich krajów jak Polska.

    I dobrze Ci radzę -- zacznij wierzyć w Boga, przestań być niedowiarkiem,
    czyli pogódź się z tym, że mądre[_inaczej] prywatyzowanie [czyli rabunkowe
    wyprzedawanie] polskiego majątku dopiero przyniesie efekty naszej gospodarce. ;)

    [mam nadzieję, że zrozumie, iż chodzi mi o to, aby zabezpieczał się jakoś
    przed skutkami tego, co niechybnie nastąpi -- drenażem naszych kieszeni]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'