  • 1. Data: 2010-06-21 19:34:06
    Temat: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Pełniący obowiązki prezydenta, marszałek Sejmu Bronisław Komorowski
    powiedział podczas pobytu w polskiej bazie Ghazni w Afganistanie, że "żadne
    przyspieszone decyzje o losach misji nie będą podejmowane". - Na razie mamy
    zobowiązania. (...) Wydaje mi się, że wiarygodność państwa polskiego polega
    na tym, aby nie zaskakiwać sojuszników - ale także Afgańczyków - jakimiś
    gwałtownymi zmianami wcześniej ustalonego harmonogramu polskiego wysiłku -
    powiedział marszałek."

    Zrodlo:
    http://wiadomosci.onet.pl/2187607,12,komorowski_mamy
    _zobowiazania_w_afganistanie,item.html

    D.

  • 2. Data: 2010-06-21 19:46:44
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Afgańczyków - jakimiś gwałtownymi zmianami wcześniej ustalonego
    > harmonogramu polskiego wysiłku - powiedział marszałek."

    Taaa... Kaczyński dubel pewnie wycofa twojska ak jak ś.p. Kaczyński mógł
    wycofać?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-06-21 19:47:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > Afgańczyków - jakimiś gwałtownymi zmianami wcześniej ustalonego
    > harmonogramu polskiego wysiłku - powiedział marszałek."

    Taaa... Kaczyński dubel pewnie wycofa wojska tak jak ś.p. Kaczyński mógł
    wycofać?

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-06-21 20:10:18
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Taaa... Kaczyński dubel pewnie wycofa twojska ak jak ś.p. Kaczyński
    > mógł wycofać?

    Tyko, że Kaczyński tego nie obiecywał, tak jak Error Komorowski.

    Oglądałem w TV, co każdy z Panów ma do powiedzenia w tym temacie.
    J.

  • 5. Data: 2010-06-21 20:15:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tyko, że Kaczyński tego nie obiecywał, tak jak Error Komorowski.
    >
    > Oglądałem w TV, co każdy z Panów ma do powiedzenia w tym temacie.

    Skoro wierzysz TV i politykom to pewnie masz rację...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2010-06-21 21:39:10
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > Skoro wierzysz TV i politykom to pewnie masz rację...

    No, ale co tu do wierzenia? Widziałem jak mówił Kaczor i jak mówił Error
    (to była konferencja Errora i wywiad z Kaczorem).

    Error powiedział na konferencji zorganizowanej po zamachu, że już z
    rządem ustalają plan wycofania wojsk z Afganistanu.

    Kaczor powiedział, że kampania wyborcza to nie jest moment na dyskusje
    na ten temat, bo przez deklaracje przed kamerami po zamachu naraża się
    życie innych żołnierzy.

    Klich z Errorem zadeklarowali marketingowo, że wycofują się z
    Afganistanu i Afgańczycy rozwalili kolejnego żołnierza.

    Mam Kaczorowi nie wierzyć, że nie chce dyskutować o tym?
    Natomiast Errorowi Komorowskiemu i tak w żadną deklarację nie wierzę.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-21 21:49:08
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Zawsze mnie zastanawiało jak deal ukręciliście z Buszem.
    W imię czego chcieliście tu wmontowac tarczę strzelniczą z eszelonem.
    Na razie nie wiem.

  • 8. Data: 2010-06-21 22:14:32
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Zresztą to wszystko bzdety, tak se jajcujemy udając powagę:)

    Mam wrażenie, że nikt nie zauważył, iż PO bardzo niedawno wprowadziła IVRP
    czego wymierne efekty nastapią niebawem.
    W dodatku ta IVRP walnie także w PIS.
    Pewnie stąd te nerwowe ruchy.

    Ale o tym za parę dni bo już mi się na razie nie chce bredzic z wami.

  • 9. Data: 2010-06-22 07:45:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    >
    > Error powiedział na konferencji zorganizowanej po zamachu, że już z rządem
    > ustalają plan wycofania wojsk z Afganistanu.

    BTW: Czy ktos wie jak odbywa się rekrutacja wyjeżdżajacych do Afganistanu?
    Czy to jest rozkaz wyjazdu czy jadą ochotnicy?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2010-06-22 07:58:57
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > BTW: Czy ktos wie jak odbywa się rekrutacja wyjeżdżajacych do
    > Afganistanu?
    > Czy to jest rozkaz wyjazdu czy jadą ochotnicy?

    Jada ochotnicy

    Leszek