  • 21. Data: 2009-01-29 20:46:54
    Temat: Re: Gdzie KK Mastercard?
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Nie ma takiej pozycji w TOIP, korzystam z KK mBanku od dawna, wiedzialbym
    > takiej opcji, po prostu nie ma jej...

    Tam karta "najzwyczajniej" nie przypisanego numeru konta, nie można jej
    spłacić przelewem z innego konta (a dokładniej przelewając na eKonto z
    którego dokonuje się spłaty).
    Jest to chyba ewenement na rynku, który zresztą mam w portfelu. :)

  • 22. Data: 2009-01-29 21:13:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:glt373$2t8$1@news.onet.pl...

    > Ja osobiście z ich KK byłem bardzo zadowolony (poza wtopą z AmExem, który
    > to w PL jest kiepsko akceptowalny - ale to nie wina Millenium) i

    To ciekawe jak to sie dzieje, ze zwykle na wyciagu mam ok 20 transakcji
    miesiecznie. W ciagu ostatnich kilku m-cy nie udalo mi sie zaplacic Amexem
    tylko w 3 miejscach.

    MK

  • 23. Data: 2009-01-29 22:31:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 22:13:06 +0100
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > To ciekawe jak to sie dzieje, ze zwykle na wyciagu mam ok 20
    > transakcji miesiecznie. W ciagu ostatnich kilku m-cy nie udalo mi sie
    > zaplacic Amexem tylko w 3 miejscach.

    Bo chodzi po jakiś samych drogich sklepach ;)

    Xenocide

  • 24. Data: 2009-01-29 22:31:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dobek pisze:
    > Rozumiem, że by takie przeniesienie było możliwe trzeba udać się do
    > placówki? Jeżeli nie mam papierowych wyciągów korzystają z wydruków?

    Niekoniecznie. Pierwszy raz załatwiałem przez kuriera, a drugi raz
    pracownik banku przyjechał do mnie do pracy.

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2009-01-29 22:32:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > To ciekawe jak to sie dzieje, ze zwykle na wyciagu mam ok 20 transakcji
    > miesiecznie. W ciagu ostatnich kilku m-cy nie udalo mi sie zaplacic
    > Amexem tylko w 3 miejscach.

    Temat wałkowany wielokrotnie. U mnie co druga próba płatności AmExem
    kończyła się niepowodzeniem. Wobec tego, że komfort w postaci
    zastanawiania się za każdym razem "czy teraz przejdzie?" nie był mi
    potrzebny to z wielką ulgą pożegnałem tą kartę.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2009-01-29 22:34:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 21:22:38 +0100
    Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > System internetowy o najlepszym współczynniku
    > używalność/bezpieczeństwo na rynku.

    Bez przesady, po prostu trzyma dobry standard pl.

    > Blokady na podlgądzie się co prawda sumują ale akurat
    > MC ma bardzo szybkie księgowanie.
    >
    > Co prawda wiadome problemy z marmurkami
    > ale wizyty tam nie są częste.
    >
    > Ubezpieczenie można wyłączyć (telefonicznie).
    >
    > Opaty za kartę wynoszą 0zl i to nie po prośbie
    > i czyjejś decyzji tylko z automatu - z progu obrotów
    > (12 kzł rocznie).
    >
    > Kursy EUR przyzwoite - nie najlepsze ale i nie
    > najgorsze.

    Ogólnie oferta BZWBK jest średnia i to bardzo, jakiś co-brand
    (allegro. money, newsweek) to jeszcze w miarę, ale to wszystko VISA,
    chyba tylko onet jest MC.

    Xenocide

  • 27. Data: 2009-01-29 22:36:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 21:41:48 +0100
    Dobek <s...@r...pl> wrote:

    > Rozumiem, że by takie przeniesienie było możliwe trzeba udać się do
    > placówki? Jeżeli nie mam papierowych wyciągów korzystają z wydruków?

    Sprawdź najpierw czy będą chcieli przenieść kk, bo coś mi się o uszy
    obiło, że nie za dobrze im się wiedzie, także może być różnie w tym
    przenoszeniem. Ja niedawno likwidowałem swoją kk u nich i zero
    interwencji banku w sprawie mojego odejścia.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-01-29 22:39:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > przenoszeniem. Ja niedawno likwidowałem swoją kk u nich i zero
    > interwencji banku w sprawie mojego odejścia.

    U mnie to samo. Nawet nikt nie zadzwonił. Pech :)

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2009-01-29 22:40:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Ogólnie oferta BZWBK jest średnia i to bardzo, jakiś co-brand
    > (allegro. money, newsweek) to jeszcze w miarę, ale to wszystko VISA,
    > chyba tylko onet jest MC.

    Oferta wielu (większości?) banków pod względem różnorodności KK jest
    znacznie gorsza niż w BZWBK. IMO

    --
    Mithos

  • 30. Data: 2009-01-29 22:50:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 23:40:42 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Oferta wielu (większości?) banków pod względem różnorodności KK jest
    > znacznie gorsza niż w BZWBK. IMO

    Ale co mi po różnorodności jak ten bank to lekka konserwa gdzie
    wszystko można załatwić wspaniałomyślnie w oddziale! Nawet reklamację
    można złożyć w oddziale.

    Xenocide