  • 31. Data: 2009-01-29 22:52:08
    Temat: Re: Gdzie KK Mastercard?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 23:39:37 +0100
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > U mnie to samo. Nawet nikt nie zadzwonił. Pech :)

    Ja się pozbywam definitywnie także bez emocji ;)

    Xenocide

  • 32. Data: 2009-01-29 22:54:45
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Ale co mi po różnorodności jak ten bank to lekka konserwa gdzie
    > wszystko można załatwić wspaniałomyślnie w oddziale! Nawet reklamację
    > można złożyć w oddziale.

    Reklamacje najlepiej składa się emailem - do "rzecznika
    klienta".

    A w ogóle jakoś wokół tego banku za mało się
    (dobrze) mówi na tej grupie ;-)

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 33. Data: 2009-01-29 22:57:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 23:54:45 +0100
    Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > Reklamacje najlepiej składa się emailem - do "rzecznika
    > klienta".

    Reklamacje podejrzanych/nie moich transakcji na karcie kredytowej?

    > A w ogóle jakoś wokół tego banku za mało się
    > (dobrze) mówi na tej grupie ;-)

    No i?

    Xenocide

  • 34. Data: 2009-01-29 23:04:20
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Reklamacje podejrzanych/nie moich transakcji na karcie kredytowej?

    A to już nie wiem, sorry ;-)

    > No i?

    No i jest to zabawne/zastanawiające.

    ING/Millenium/BZWBK - subtelne jednak istotne różnice
    jednak zaczynający wątek chce "coś jak w wbk" i większość
    radzi mu Mile ;-)))

    Pozdrawiam,

    --
    Michał

  • 35. Data: 2009-01-29 23:16:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 30 Jan 2009 00:04:20 +0100
    Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > No i jest to zabawne/zastanawiające.
    >
    > ING/Millenium/BZWBK - subtelne jednak istotne różnice
    > jednak zaczynający wątek chce "coś jak w wbk" i większość
    > radzi mu Mile ;-)))

    A po czym wnioskujesz, że chce coś jak w wbk? Po tym:

    "4. Dobrze byłoby gdy była możliwość rozłożenia płatności na raty, np:
    coś jak ratio w bzwbk"

    A może po tym:

    "6. Mam alergie na wizyty w placówkach. Mogę iść podpisać dokumenty na
    starcie ale nic poza tym"

    Po BZWBK nie będzie miał alergi tylko gangrenę tudzież zawał.
    Poza tym od kiedy Mithos to jest większość? ;)

    PS Jesteś fanem, przedstawicielem czy pracownikiem?

    Xenocide

  • 36. Data: 2009-01-29 23:26:28
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > PS Jesteś fanem, przedstawicielem czy pracownikiem?

    Obserwuję tę grupę po prostu.
    Ale możesz uznać że bywam fanem.

    --
    Michał

  • 37. Data: 2009-01-29 23:26:56
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

  • 38. Data: 2009-01-29 23:47:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 30 Jan 2009 00:26:28 +0100
    Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > Ale możesz uznać że bywam fanem.

    No to chyba, że tak.
    Aktualnie oferta kk z BZWBK i okolic się przereglamentowała i należałoby
    zrobić głęboki lifting.

    Xenocide

  • 39. Data: 2009-01-30 09:08:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Ja się pozbywam definitywnie także bez emocji ;)

    Ja również, tym niemniej jakieś tam podejście do klienta o czymś świadczy.

    --
    Mithos