  • 1. Data: 2009-10-07 13:52:23
    Temat: Gdzie KK lub kredyt bez sprawdzania w BIK?
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    Gdzie mogę ubiegać się o KK lub kredyt bez sprawdzania w BIK? --mam juz
    kilka kart i po sprawdzeniu w BIK zdolność kredytową mam za małą.

  • 2. Data: 2009-10-07 17:00:13
    Temat: Re: Gdzie KK lub kredyt bez sprawdzania w BIK?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mogę ubiegać się o KK lub kredyt bez sprawdzania w BIK? --mam juz
    > kilka kart i po sprawdzeniu w BIK zdolność kredytową mam za małą.

    Zamknij jedna lub wiecej kart i wez kredyt :).

    MK

  • 3. Data: 2009-10-07 18:05:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zamknij jedna lub wiecej kart i wez kredyt :).
    >
    > MK

    w Kerfurze, karta z limitem 500 zł i nikt niczego nie sprawdza ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-10-07 20:08:57
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 07 Oct 2009 20:05:19 +0200, RobertS wrote:

    > w Kerfurze, karta z limitem 500 zł i nikt niczego nie sprawdza ;-)

    Ode mnie chcieli zaświadczenie o zatrudnieniu (także przy limicie 500 zł).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-10-07 21:28:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ode mnie chcieli zaświadczenie o zatrudnieniu (także przy limicie 500 zł).

    a ode mnie NIC, zaznaczam, że wcześniej nie byłem klientem Lukasa (chyba
    ten bank wydawał kartę)

    --
    pozdrawiam
    RobertS