  • 1. Data: 2009-05-19 09:54:37
    Temat: [W-wa] Gdzie Polbank i City pod jednym dachem ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Znajoma musi przenieśc większą gotówkę z jednego do drugiego, więc zamiast zabawy w
    ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od
    siebie.
    No właśnie: gdzie?
    JaC

  • 2. Data: 2009-05-19 10:27:21
    Temat: Re: Gdzie Polbank i City pod jednym dachem ?
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 19 Maj, 11:54, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od

    Na placu Rodła sa blisko

  • 3. Data: 2009-05-19 10:44:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 19, 11:54 am, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od

    Sorry moze deko nie w temacie nie lepiej puscic przelew sorbnetem?
    Kosztuje wprawdzie [w Polbanku 50zl] ale generalnie chyba niewielka
    cena za swiety spokoj w przypadku duzej gotowki. Ja tak robilem przy
    transakcjach na nieruchomosciach.

  • 4. Data: 2009-05-19 11:09:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Sorry moze deko nie w temacie nie lepiej puscic przelew sorbnetem?
    Kosztuje wprawdzie [w Polbanku 50zl] ale generalnie chyba niewielka

    Ale drożyzna. Typowa cena Sorbnetu obecnie to 20 zł. Bywa taniej.

  • 5. Data: 2009-05-19 11:15:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 19, 1:09 pm, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Kosztuje wprawdzie [w Polbanku 50zl] ale generalnie chyba niewielka
    >
    > Ale drożyzna. Typowa cena Sorbnetu obecnie to 20 zł. Bywa taniej.

    Mozliwe, 50 zl to w oddziale, nie wiem ile internetowo. Tak czy tak
    [oczywiscie zalezy od kwoty] czasami nieduza cena za swiety spokoj.

  • 6. Data: 2009-05-19 11:28:01
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Sorry moze deko nie w temacie nie lepiej puscic przelew sorbnetem?
    > Kosztuje wprawdzie [w Polbanku 50zl] ale generalnie chyba niewielka
    >
    > Ale drożyzna. Typowa cena Sorbnetu obecnie to 20 zł. Bywa taniej.

    A nie jest tak, że w przypadku kont firmowych jest 20 zł i to powyżej
    miliona złotych (musi zostać w tedy wysłane Sorbnetem). Szczerze
    powiedziwszy nie widziałem dla osób prywatnych tańszego przelewu poniżej
    miliona sorbnetem niż 50 zł. I jak widać przepłacałem. Możesz napisać w
    jakim banku płacisz 20 zł ?

    --
    Chandler

  • 7. Data: 2009-05-19 11:46:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powiedziwszy nie widziałem dla osób prywatnych tańszego przelewu poniżej
    > miliona sorbnetem niż 50 zł. I jak widać przepłacałem. Możesz napisać w

    10 zł płaciłem w Getinie. W BPH placiłem 25 zł (nie wiem czy to nie była
    promocja). W ING nie mogę sobie przypomnieć ile, ale na pewno mniej niż 50.
    To poniżej miliona.

    Powyżej miliona za darmo (nie żebym tyle kiedyś wysyłał, ale wiem :).

  • 8. Data: 2009-05-19 12:26:26
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie Polbank i City pod jednym dachem ?
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2009-05-19 11:54, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    ochroniarza chciałbym doradzić, gdzie znajdzie obydwa banki kilkadziesiąt metrów od

    Przy Pl. Wilsona są oba,
    ale głowy nie dam, że spełniają kryterium "kilkadziesiąt m".

  • 9. Data: 2009-05-19 13:18:53
    Od: k...@o...pl

    On 19 Maj, 13:15, BK <b...@g...com> wrote:

    > Mozliwe, 50 zl to w oddziale, nie wiem ile internetowo. Tak czy tak
    > [oczywiscie zalezy od kwoty] czasami nieduza cena za swiety spokoj.

    W necie sie podobno da, ale w TOiP nie ma innej kwoty więc pewnie też
    50 PLN.
    Dużo, ale np. w BZWBK jest to 100 PLN.

    Szukałem w TOiP ING ale nie znalazłem, może faktycznie tak tanio i aż
    boja się przyznawać. Podobnie Getin.

  • 10. Data: 2009-05-19 13:33:56
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie, bo formalnie różni posiadacze kont (chociaż I grupa pokrewieństwa).
    JaC

    -----