  • 1. Data: 2006-03-05 10:05:26
    Temat: [Gdzie] Refinansowanie kredytu hipotecznego do nominalnej wysokości
    Od: "Adam Goliński" <N...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś może się orientuje, który bank oferuje refinansowanie kredytu
    hipotecznego (najlepiej w PLN) zaciągniętego w innym banku do jego
    nominalnej wysokości?

    Kredyt zaciągniety 5 lat temu na 100.000zl (wartość nieruchomości ok.
    150.000zl), do spłaty pozostało 80.000zl, a chciałbym w wyniku
    refinansowania uzyskać wyjściowe 100.000zl (nadwyżkę ponad to co zostało do
    spłaty przeznaczyć na "inne" cele). Przy czym nie chodzi mi o ani o kredyt
    konsolidacyjny, ani o pożyczkę hipoteczną - tylko o "klasyczny" kredyt
    hipoteczny.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-03-05 10:09:29
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > spłaty przeznaczyć na "inne" cele). Przy czym nie chodzi mi o ani o kredyt
    > konsolidacyjny, ani o pożyczkę hipoteczną - tylko o "klasyczny" kredyt

    Pierwsze zaczely banki z grupy Bre tj. mBank i Multibank.
    Wkrotce inne tez zaczną taki produkt oferowac.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-05 10:25:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartek <a...@t...pl> wrote:
    > Pierwsze zaczely banki z grupy Bre tj. mBank i Multibank.
    > Wkrotce inne tez zaczną taki produkt oferowac.

    noooo - nie pierwsze, nie pierwsze ;) Ale jedna z lepszych obecnie ofert na
    rynku.
    Do tego dolozylbym jeszcze millennium

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-03-05 11:45:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > noooo - nie pierwsze, nie pierwsze ;) Ale jedna z lepszych obecnie
    > ofert na rynku.
    > Do tego dolozylbym jeszcze millennium

    W przypadku grupy BRE to ta oferta jest jak na razie TEORETYCZNIE
    jedna z najlepszych. A jaka sie okaze praktyka to zobaczymy za kilka
    miesiecy. BRE to niezly specjalista od marketolenia.

    marekz