  • 11. Data: 2009-04-08 11:01:19
    Temat: Re: Gdzie bankomat bez obslugi chipa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:gri056$62l$1@news.onet.pl...

    > Podaj więcej szczegółów

    Dobra nie musisz juz znalazłem: alior speed:)))

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-04-09 12:10:18
    Temat: Re: Gdzie bankomat bez obsługi chipa
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    kris <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > Czy gdzieś na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obsługi czipa.
    > Mam karte holenderskiego banku z zablokowanym czipem. Bankomat czytajacy
    > tylko z paska magnetycznego powinien srodki wypłacic bez problemu. Tylko
    > gdzie taki znależć?
    > Z odblokowaniem czipa za duzo zachodu- wyjazd do Holandii itp

    A próbowałeś obciążyć kartę za pomocą Alior Speeed? Jako jedyni, jakich
    znam, nie wymagają weryfikacji dostępu do konta karty (jak to robi PayPal
    czy Moneybookers).

    Chyba tak wyjdzie Ci najprościej i najtaniej.

    k.

  • 13. Data: 2009-04-09 12:55:51
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    kris <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gri056$62l$1@news.onet.pl...
    > Dobra nie musisz juz znalazłem: alior speed:)))

    Daj jeszcze znać na grupie, jak poszło.

    k.

  • 14. Data: 2009-04-09 13:59:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > kris <k...@p...onet.pl> had the courage to write:
    >
    > Daj jeszcze znać na grupie, jak poszło.
    Nie poszło. Ta cholerna Holenderska karta nie ma nadrukowanego 16- to
    cyfrowegonr karty. Jest na niej tylko 9 cyfrowy nr konta
    Karta taka jak tu:
    https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007

    Krzysiek

  • 15. Data: 2009-04-09 17:55:54
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

> [...]
    > Nie poszło. Ta cholerna Holenderska karta nie ma nadrukowanego 16- to
    > cyfrowegonr karty. Jest na niej tylko 9 cyfrowy nr konta

    A próbowałeś kontaktować się z ABN Amro Polska (www.abnamro.pl)? Może oni
    byliby w stanie dokonać weryfikacji klienta tu w PL i dać znać do Holandii
    wewnętrzną pocztą (albo nawet swiftem). Ewentualnie dojdzie Ci koszt
    wycieczki do wawy.

    k.

  • 16. Data: 2009-04-09 18:02:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 9 Apr 2009 15:59:14 +0200, kris wrote:

    > Nie poszło. Ta cholerna Holenderska karta nie ma nadrukowanego 16- to
    > cyfrowegonr karty. Jest na niej tylko 9 cyfrowy nr konta
    > Karta taka jak tu:
    > https://www.abnamro.nl/nl/logon/identification.007

    A czy to jest w ogóle karta płatnicza?

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2009-04-09 18:12:45
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> had the courage to write:

    > A czy to jest w ogóle karta płatnicza?

    Trafne pytanie. Wygląda nie przymierzając jak ta karta do konta w Banku
    Spółdzielczego w Białej Podlaskiej z dzisiejszego posta @Grzexs. Najpewniej
    działa tylko w Belgii (czy we wszystkich bankomatach), a jeśli za granicą,
    to tylko w bankomatach ABN Amro. Skontaktuj się może z ABN Amro Polska
    (www.abnamro.pl).

  • 18. Data: 2009-04-09 19:17:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 9, 8:12 pm, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> [...]
    > działa tylko w Belgii (czy we wszystkich bankomatach), a jeśli za granicą,
    > to tylko w bankomatach ABN Amro. Skontaktuj się może z ABN Amro Polska

    To zdecydowanie nie wyglada na karte platnicza...

  • 19. Data: 2009-04-09 20:24:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A czy to jest w ogóle karta płatnicza?

    Tak. Bez problemów płacono nią w Polsce.

    Kris

  • 20. Data: 2009-04-09 20:25:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > (www.abnamro.pl).

    To zdecydowanie nie wyglada na karte platnicza...

    Ale płacić nia można było.

    Kris