  • 11. Data: 2010-05-03 19:39:11
    Temat: Re: Gdzie grupa wgpw?
    Od: "root" <r...@v...pl>

    --
    Oj totus totus i ty też? Ale masz rację fajna ta grupa jest jak i
    była w przeszłośc. Tyle tylko, że obłąkanych coraz więcej ;)

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-05-03 21:33:02
    Od: h...@p...onet.pl

    chcesz sie oczyścic , weź laxigen , palikmiocie

  • 13. Data: 2010-05-04 06:58:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > załóż
    > dobrze.

    Napisałem tak, bo nie ma sensu nawoływanie do zmiany postępowania przez
    innych. Na to nie ma się wpływu. Mamy wpływ tylko na to co sami robimy, a i
    to nie zawsze, bo czasami jesteśmy na musiku. Dlatego gadanie by ktoś
    przestał coś robić co nam nie odpowiada jest bezcelowe. Sami musimy coś
    zrobić by mu się to nie opłacało lub odejść.

  • 14. Data: 2010-05-04 13:16:05
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > chcesz sie oczyścic , weź laxigen , palikmiocie

    "Patriotism is the virtue of the vicious". Znamy?