  • 1. Data: 2009-03-27 21:48:46
    Temat: Gdzie jest Dieter ?
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    Bez zadnych podtekstow pytam z czystej ciekawosci bo ani tu ani na wgt.forex
    nie widze zadnego wpisu ostatnio.

    Nie wspominajac ze bez tego jestescie jak dzieci we mgle.

  • 2. Data: 2009-03-27 22:11:37
    Temat: Re: Gdzie jest Dieter ?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Spoko, jestem. Czytam wypociny na tym forum. Prowadze badania nad nowymi
    metodami analizy wykresow i stad moja mniejsza aktywnosc na forum.

    D.

  • 3. Data: 2009-03-29 13:48:43
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Spoko, jestem. Czytam wypociny na tym forum. Prowadze badania nad nowymi
    > metodami analizy wykresow i stad moja mniejsza aktywnosc na forum.

    Moze zaczniesz kiedys zarabiać na tym pisaniu.
    Bo w to ze wygrywasz na gpw nie wierze.

    pozdrawiam stary

  • 4. Data: 2009-03-29 20:36:58
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Spoko, jestem. Czytam wypociny na tym forum. Prowadze badania nad nowymi
    metodami analizy wykresow i stad moja mniejsza aktywnosc na forum.

    Wygląda na to, że jak na razie sprawdzają się stare sprawdzone metody.
    Pamiętasz prognozy analityka S.Dębowskiego, które cytowałem tutaj w styczniu
    i lutym oraz prognozę W.Białka z marca?
    Wynikało z nich, że po wypełnieniu 5-falowego cyklu spadkowego w USA według
    teorii Elliotta będziemy mieć silne średnioterminowe odbicie na Wall Street
    oraz zielone światło dla innych giełd.
    Ciekawe jak wysoko odbije GPW w tej fazie? Jak na razie odbicie było
    dynamiczne i doszło do 1620 pkt.
    W czwartek i zwłaszcza w piątek mieliśmy korektę trwającego odbicia wzrostowego.
    Czy rynek stać na wzrost w okolice 1900 pkt? Chyba nie będzie to łatwe.
    Obawiam się, że okolice 1750 pkt. mogą zakończyć wzrostową korektę.

  • 5. Data: 2009-03-29 21:45:44
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Tak, przypominam sobie, ze jego prognoza zapowiadala dolek w polowie marca,
    a nie 18.02.09.

    D.

  • 6. Data: 2009-03-29 21:49:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zapowiadalem dolek WIG na styczen, Debowski na marzec, a wiec sprawdzalnosc
    naszych prognoz jest taka sama - roznica jednego miesiaca. Takie cos jest
    dla mnie niedopuszczalne. Pomylilem sie i tyle w temacie mojego dolka
    styczniowego.

    D.

  • 7. Data: 2009-03-30 07:15:42
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

[...]

    Dębowski prognozował, że do rozpoczęcia silnego odbicia w USA
    (w żadnym wypadku nie początku hossy) konieczne jest wypełnienie się 5-falowej
    spadkowej struktury na S&P500. Dla przypomnienia S&P500 przebił dołek bessy z
    2002r. oraz dotknął poziomu 666 pkt. i rozpoczęło się dynamiczne odbicie.
    Nie podawał żadnych konkretnych dat ale jego prognoza była precyzyjna.
    Twoja prognoza z odbiciem w styczniu była kompletnie chybiona ponieważ to co
    zakładałeś jako dołek okazało się górką (1920 pkt. na WIG20).
    Od tego czasu WIG20 spadł o prawie 600 pkt i dopiero rozpoczęło sie odbicie.

    p.s. S.Dębowski podaje również prognozy długofalowe dla giełd amerykańskich.
    Pisze, że w 2000r. rozpoczęła się tam bessa korygująca całą 68-letnią hossę z
    lat 1932-2000. Bessa może potrwać nawet do 2025r.!!!
    Nie jest wykluczone, że jeszcze w tym roku S&P500 spadnie w okolice 400 pkt.

  • 8. Data: 2009-03-30 08:18:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > 2002r. oraz dotknął poziomu 666 pkt. i rozpoczęło się dynamiczne odbicie.

    > Nie jest wykluczone, że jeszcze w tym roku S&P500 spadnie w okolice 400

    Ech XXL, no to powiedz mi wreszcie czy ta twoja magiczna piątka się już w
    końcu wypełniła czy jeszcze jednak nie .., i czy jak w tym roku
    hipotetycznie zacznie spadać do 400 to w końcu bedzie już elitowska szóstka,
    czy jeszcze dalej piątka ...?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-03-30 08:20:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lat 1932-2000. Bessa może potrwać nawet do 2025r.!!!
    > Nie jest wykluczone, że jeszcze w tym roku S&P500 spadnie w okolice 400

    Taki scenariusz byłby idealny dla inwestowania w akcje.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2009-03-30 08:24:25
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > końcu wypełniła czy jeszcze jednak nie .., i czy jak w tym roku
    > hipotetycznie zacznie spadać do 400 to w końcu bedzie już elitowska

    A wogóle to niech się ten twój Dębowski zreflektuje i powie jednoznacznie -
    czy w tym roku w górę czy w dół .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/