  • 1. Data: 2009-09-02 19:10:42
    Temat: Gdzie jest Dieter?
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie chce?

    stary

  • 2. Data: 2009-09-02 19:34:46
    Temat: Re: Gdzie jest Dieter?
    Od: "jan kowalski" <m...@g...pl>

    w tamtym tygodniu widzialem go na teneryfie,
    ale bez laptopa....

  • 3. Data: 2009-09-02 19:36:10
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Spoko Stary, o mnie sie nie martw. Przetrwalem w tym biznesie 16 lat, to
    pewnie i Ciebie przezyje.

    D.

  • 4. Data: 2009-09-02 20:24:10
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Dieter" <> napisał w wiadomości
    > Spoko Stary, o mnie sie nie martw. Przetrwalem w tym biznesie 16 lat, to
    > pewnie i Ciebie przezyje.

    Niewiele szczegolow, ale zawsze jakas informacja :)

    RK

  • 5. Data: 2009-09-02 20:25:38
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    > Powróży

    grunt to prognozowac a nie inwestowac ;-)

    RK

  • 6. Data: 2009-09-02 22:08:53
    Od: k...@p...onet.pl

    > Niewiele szczegolow, ale zawsze jakas informacja :)
    >
    > RK (Roman K ??)

    a odnosnie tematu to jeszcze dwa lata i bedzie "pelnoletni" i nie rodzice beda
    odpowiadali ;-)

    kroovka

  • 7. Data: 2009-09-03 04:46:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie
    > chce?

    6:44 może dzwonic mu budzik.
    Jeśli tak, to leży jeszcze w łóżku; później wstanie żeby się umyść i zjeść
    śniadanie.

  • 8. Data: 2009-09-03 05:43:30
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Dajcie spokoj...16 wrzesnia jeszcze nie nadszedl....Wiec poki co ma tylko
    jedna dobna (-;)..) wpadke ze stycznia....teraz 16-go sie na pewno sprawdzi
    i bedzie krolem zlotym na kilka dni....-;))))

  • 9. Data: 2009-09-03 06:52:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie
    > chce?

    Hej stary skoro piszesz to znaczy że nie dostajesz w dupsko.
    Ale zastanawia fakt dlaczego szukasz wróżbitów.

  • 10. Data: 2009-09-03 13:26:09
    Od: "granicho" <g...@g...pl>

    co z tym dolarem, uwierzyłem mu i nie mam za co kupować akcji. Smutny ten
    kraj Polska. Strach pomyśleć co będzie za 4 miechy.