  • 1. Data: 2010-09-22 03:49:21
    Temat: Gdzie jest Waldek?
    Od: fatso <f...@t...net>

    Niejaki Waldek zaistnial pewien czas temu na tej grupie. Zadal
    pytanie: jak zainwestowac kapital malzonki w obliczu Pana Zlotoustego,
    ktory usilowal nagonic Szan>malzonke do jakiegos funduszu. Poradzilem
    wowczas by Waldek zainwestowal szmal w zloto.Zawsze moglby wtedy zone
    okrasc czy zloto podzielic w razie rozwodu. No i gwarantowany zysk
    wobec nieuchronnej aprecjacji kruszcow. Radzilem tez, ze Bank
    Ziemski(np butelka z krugami czy swinkami, zakopana w grobie babuni)
    daje lepsza rekojmie niz NBP w zachowaniu wlasnej fortuny.

    Dzis mamy ostateczne wybicie sie zlota, moje slowo stalo sie cialem.
    Co na to Waldek?

    fatso

  • 2. Data: 2010-09-22 08:00:33
    Temat: Re: Gdzie jest Waldek?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@t...bez.mai.la>

    Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci
    > Dzis mamy ostateczne wybicie sie zlota, moje slowo stalo sie cialem.

    Idziesz z trendem. To latwe. Na fali trendu wielu wyplywa, ale niewielu
    wyraznie mówi kiedy juz wchodzic nie nalezy bo rynek przegrzany.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2010-09-22 10:25:30
    Od: fatso <f...@t...net>

    On 22 Wrz, 10:00, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.mai.la> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Znasz to powiedzenie?

    The trend is your friend
    until next bend

    Najgrubszy Zyd w swiecie, George Soros, gewaltowal niedawno ,ze ten
    wzrost zlota musi sie skonczyc spadkiem.
    Daje mi to solidne podparcie dla mojej tezy. Zreszta, jak wszyscy juz
    wiecie, ja gram nie na zlocie ale na srebrnych dzbanuszkach. Srebro od
    lat bylo wybuczana na Dworze Cadyka, ze niby nic nie warte. Zobaczymy
    co Cadyk teraz powie gdy zaczyna go fizycznie brakowac a JP Morgan nie
    moze juz grac w szulerni znaczonymi kartami.

  • 4. Data: 2010-09-29 06:22:58
    Od: fatso <f...@t...net>

    Waldek sie nie zglosil. Pewnie juz dawno podpierdolil te 60 tys zl
    glupiej zonie, corce soltysa
    i buja teraz w Zakopanem z piekna piekarzowa. A szkoda, mogl poczekac
    z garscia swinek
    w Banku Ziemskim, sprzedac dzis z duzym zyskiem. Moglby balowac dzis
    darmo. No i seks z zona tez lepszy
    bo darmowy, w ramach kontraktu.