  • 21. Data: 2008-07-09 20:10:44
    Temat: Re: Gdzie karte kredytową
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > Citi dał mi na start na oświadczenie 2x pensji netto.

    Pamietaj, ze obaj mozecie mowic po prostu o tej samej kwocie, ktora Citi
    daje na start...;)

  • 22. Data: 2008-07-10 17:13:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g530ur$kbj$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Maciej Loret* wrote:

    > Nie. Średnie z 3 miesięcy zarobki miesięczne netto = 50% limitu.

    ale zes wymyslil sposob obliczania tego...

    Po prostu maks limit jaki mozna dostac to 6x zarobki miesieczne (srednie).
    Oczywiscie zaswiadczenie niezbedne (allekarta do 5tys wystarczy
    oswiadczenie).

    > Raczej nie, bo zgłosiłem też tę z Citi z limitem w wysokości około
    > 120% zarobków netto.
    > W międzyczasie w Citi też podniosłem limit o 4kPLNów... ale w Citi o
    > nic nie pytali ani nic nie chcieli, wszystko przez telefon...

    ja przyznalem sie do jednej karty, ale to nie wyczerpaloby mi limitu
    zarobkowego wiec gwarancji nie dam.
    Jedyne co sie dowiedzialem ze jak sie wnioskuje o kwote XX a zabraknie ci
    powiedzmy 5% do otrzymania tego limitu to nie zaproponuja nizej tylko
    odrzuca wniosek. I trzeba wnioskowac po raz kolejny.

    A na pytanie o limity transakcyjne - to samemu nic nie mozna ustalac. Limitu
    do bankowosci elektronicznej tez tylko w oddziale sie zmienia.
    Ale ta mozliwosc przelewu z karty jest warta tych niedogodnosci :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 23. Data: 2008-07-11 06:21:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 18:43:47 +0200, Mithos napisał(a):

    > Zastanawialem sie ostatnio (ponownie) nad KK w BZWBK. Rozumiem ze
    > blokady sa widoczne ? Mozna tam samodzielnie ustalac limity (wyplaty
    > gotowkowe, platnosci itp.) ?

    Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki! Poza tym jeżeli chcesz z
    najmniejszą pierdółką latać do oddziału, to jak najbardziej możesz brać
    ich kartę ;)

    Xenocide

  • 24. Data: 2008-07-11 07:19:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 08:21, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki! Poza tym jeżeli chcesz z
    > najmniejszą pierdółką latać do oddziału, to jak najbardziej możesz brać
    > ich kartę ;)

    Limitow na karcie sie nie ustawi - nie maja tej funkcjonalnosci.

    Ale po co biegac do oddzialu?
    Widziaelm tam kiedys jakies cukierki na talerzyku (wpadam czasem
    wplacic gotowke na konto), ale w sprawach KK nie mialem potrzeby, za
    wyjatkiem zmiany limitu na wyzszy.
    Po cos jeszcze sie chodzi? daja cos?

  • 25. Data: 2008-07-11 07:20:30
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki! Poza tym jeżeli chcesz z
    > najmniejszą pierdółką latać do oddziału, to jak najbardziej możesz brać
    > ich kartę ;)

    Ja mam do oddziału 7min. piechotą. To zwykle i tak szybsza droga do
    załatwienia czegoś niż CitiPhone...
    A jedyną chyba pierdółką z jaką ja latałem, to właśnie podwyższenie limitu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 26. Data: 2008-07-11 07:32:36
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > Widziaelm tam kiedys jakies cukierki na talerzyku (wpadam czasem
    > wplacic gotowke na konto), ale w sprawach KK nie mialem potrzeby, za
    wręcz odwrotnie - zabierają sporo nerwów...

  • 27. Data: 2008-07-11 08:33:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 09:20:30 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Ja mam do oddziału 7min. piechotą. To zwykle i tak szybsza droga do
    > załatwienia czegoś niż CitiPhone... A jedyną chyba pierdółką z jaką ja
    > latałem, to właśnie podwyższenie limitu.

    Tam wszystko trzeba w oddziale załatwiać. Zmiana limitu oddział, kiedyś
    chciałem reklamację złożyć a jak oddział, ich partyline to jakaś taka
    proteza, zapomnieli mi włączyć możliwość robienia przelewów z karty (mimo
    iż zaznaczyłem opcję) - odział. Nie wiem co można zrobić nie w oddziale,
    poza pierdółkami oczywiście.

    PS u mnie w mieście u nich w oddziałach wiecznie kolejki i do kasy i do
    obsługi, więc wolę już telefon/www zamiast latania i stania.

    Xenocide

  • 28. Data: 2008-07-11 08:36:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 11 Jul 2008 00:19:12 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Ale po co biegac do oddzialu?

    Oczywiście nie życzę Ci tego, ale jak kiedyś chciałem złożyć reklamację*
    do transakcji zdalnej kk to co usłyszałem na partyline?

    * był akuratnie piątek godzina 20.00 około i dobrze, że w poniedziałek
    nie było wolne

    Xenocide

  • 29. Data: 2008-07-11 08:37:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 09:32, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:> Limitow na karcie sie nie ustawi - nie maja tej
    funkcjonalnosci.

    > wręcz odwrotnie - zabierają  sporo nerwów...

    Ale po co tam chodzic?
    Ja za wyjatkiem podwyzszenia limitu nie mialem jeszcze przez 3/4 roku
    posiadania karty potrzeby cos w zwiazku z nia zalatwiac w oddziale.

    Co powoduje, ze jakies karciane sprawy tam zalatwiasz? Jakie sprawy?

  • 30. Data: 2008-07-11 08:39:38
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Co powoduje, ze jakies karciane sprawy tam zalatwiasz? Jakie sprawy?
    wszystkie moje wizyty w wbk poza podniesieniem limitu byly skutkiem
    bledow pracownikow wbk, ktorzy nie za bardzo znaja obowiazujace
    procedury. W sumie produkt dobry, ale obsluga kiepska...