  • 1. Data: 2009-07-11 18:46:18
    Temat: Gdzie konta w walutach krajów sąsiednich?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy w jakiejś instytucji finansowej w Polsce można otworzyć konto
    walutowe prowadzone w koronach czeskich, hrywnach (Ukraina) bądź rublach
    rosyjskich?

    xyz

  • 2. Data: 2009-07-11 18:48:46
    Temat: Re: Gdzie konta w walutach krajów sąsiednich?
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lip, 20:46, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Czy w jakiejś instytucji finansowej w Polsce można otworzyć konto
    > walutowe prowadzone w koronach czeskich, hrywnach (Ukraina) bądź rublach
    > rosyjskich?
    >
    > xyz

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l
    2/konto_walutowe

  • 3. Data: 2009-07-11 18:54:01
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-11 20:48, BK wrote:

    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php/l1/konta/l
    2/konto_walutowe
    Chciałem się jeszcze zapytać o forinty, ale widzę że w DB też jest.

    A czy gdzieś jest możliwa obsługa kasowa w ww. walutach?

  • 4. Data: 2009-08-06 18:09:53
    Temat: Re: Gdzie konta w walutach krajów_sąsiednic
    Od: "martzin11" <martzin@WYTNIJ_TOdata.pl>

    Niestety DB juz wycofal taka usluge. Orientuje sie ktos, gdzie jeszcze ewentualnie
    mozna zalozyc konto walutowe w hrywnach? Czy jedynie rejestracja filii spolki na
    ukrainie i konto w ichniejszym banku pozostaje?