  • 1. Data: 2011-09-22 17:13:56
    Temat: Gdzie konto
    Od: ksdrs <k...@n...ma>

    Witam i o droge pytam.

    Obecnie daje sie doic w mBanku (mBiznes, eKonto i eMax plus). Dodatkowo
    czesc oszczednosci lezy w GO na lokatach. Szukam konta (firmowego i
    osobistego) ktory bedzie ze mnie zdzieral mozliwie jak najmniej
    (przelewy, wyplaty z bankomatow itp) a jednoczesnie pozwoli na sensowne
    ulokowanie oszczednosci i "nadwyzek" na koncie (jakies lokaty
    jednodniowe czy cus).
    Do konta firmowego nie potrzebuje karty, do osobistego jak najbardziej
    (wystrczy debetowa).
    - Okolo 30 przelewow w miesiacu do roznych bankow
    - kilkanascie wyplat z bankomatu (najblizszy euronet)
    - kilkanascie platnosci karta
    - sporo przelewow przychodzacych - tu

    ksdrs

  • 2. Data: 2011-09-22 18:26:18
    Temat: Re: Gdzie konto
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-09-22 19:13, ksdrs pisze:
    > Witam i o droge pytam.

    Idea Bank, polecam konto osobiste i firmowe ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-09-22 18:39:14
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Idea Bank, polecam konto osobiste i firmowe ;-)

    Jedno zastrzeżenie - jak miałeś konto w mBanku, to ciężko będzie się
    przyzwyczaić do topornego interfejsu Idea Banku. Poza tym ok.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2011-09-22 18:45:58
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 22 Wrz, 19:13, ksdrs <k...@n...ma> wrote:
> [...]
    > (wystrczy debetowa).
    > - Okolo 30 przelewow w miesiacu do roznych bankow
    > - kilkanascie wyplat z bankomatu (najblizszy euronet)

    Mnie zadowalają:

    1) firmowe Alior - bez karty i ze stałym utrzymywaniem nieco ponad
    9000 PLN.
    Tak użytkowane nie wymaga opłat, a daje 50zł premii miesięcznie (co
    odpowiada oprocentowaniu środków 6,6% w stosunku rocznym).

    2) osobiste Eurobank (ROR + RO) - z płatnościami kartą debetową i
    wpływami > 1000 PLN miesięcznie. Nadwyżki można na krótko lokować na
    RO 4,05% (bez limitu ilości wypłat w miesiącu), a z ROR-u robić lokaty
    w innych bankach, przelewy i wypłacać ze wszystkich bankomatów w RP.
    Tak eksploatowane również jest całkowicie darmowe.

    Akurat konta nie są w tym samym banku, ale wszystko zależy od potrzeb.

  • 5. Data: 2011-09-22 19:07:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jedno zastrzeżenie - jak miałeś konto w mBanku, to ciężko będzie się
    > przyzwyczaić do topornego interfejsu Idea Banku. Poza tym ok.

    nie wiem czy jest toporne, z pewnością inne, ale ja się jakoś
    przyzwyczaiłem, korzystam głównie do zakładania lokat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-23 08:28:38
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 22 Sep 2011 19:13:56 +0200, ksdrs <k...@n...ma> wrote:

    >Witam i o droge pytam.
    >
    >Obecnie /.../ oszczednosci /.../ na lokatach. Szukam konta (firmowego /.../ pozwoli
    na sensowne
    >ulokowanie oszczednosci/.../

    Alior na firmowym daje 6 i 2/3 procenta (w postaci 50 zł na miesiąć od
    9000 salda), a przy tym nie jest zbyt pazerny, jeśli chodzi o koszt
    przelewów.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski