  • 11. Data: 2003-03-19 08:33:57
    Temat: Re: Gdzie konto?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki"
    > (...) W Integrum BGŻ S.A. w
    > Alejach założyłem konto w ciągu 5-7 minut (z zegarkiem w ręku), bez
    > kolejki, bez łaski, na takich samych warunkach jak w R.

    no to koniecznie wejdz na strone BGZ i otworz sobie e-integrum
    token masz darmo i darmowe przelewy i on-line przesuwasz srodki z normalnego
    konta do skarbonki zwanej e-skalacja, ktora ma chyba ponad 4% oproc.

    Maja fajne alarmy ktore przysylaja ci sms-a lub maila przed zaplanowana
    platnosci - wybierasz np 1 lub 2 dni.
    powodzenia
    *** blad ***