  • 1. Data: 2003-05-13 19:40:48
    Temat: Gdzie konto firmowe
    Od: "jar" <j...@w...pl>

    Witam Otwieram mala firme uslugowa z przychodem ok.8 tys zl,musze zalozyc
    konto zeby placic ZUS, US,czasem jakis przelew..Szukam banku ktorego nie
    musialbym odwiedzac za czesto, no i zeby bylo tanio i bezproblemowo:)))).
    Jesli ktos moglby cos polecic i przy okazji sprowadzic mnie na ziemie bylbym
    wdzieczny
    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-05-14 07:49:20
    Temat: Re: Gdzie konto firmowe
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    In article <b9rhov$bkk$1@nemesis.news.tpi.pl>, j...@w...pl
    says...
> [...]
    > Jesli ktos moglby cos polecic i przy okazji sprowadzic mnie na ziemie bylbym

    Stale i niezmiennie polecam mBiznes w mBanku. Oczywiście pod
    warunkiem, że nie potrzebujesz banku z "marmurkowym" oddziałem. Ja
    korzystam z niego od samego początku i jestem zadowolony. Musisz się
    tylko zorientować, bo są jakieś trudności z uzyskaniem potwierdzeń
    czy coś w tym stylu. Przejrzyj archiwum grupy, powinieneś jeszcze coś
    znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 3. Data: 2003-05-14 08:13:45
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Human Being napisał:

> [...]
    > tylko zorientować, bo są jakieś trudności z uzyskaniem potwierdzeń
    > czy coś w tym stylu. Przejrzyj archiwum grupy, powinieneś jeszcze coś

    Tylko przygotuj sie na koniecznosc przygotowania tony zbednych papierow.
    I uwazaj, bo serwis www sie sypie, szczegolnie wtedy gdy jest
    najbardziej potrzebny, czyli w okolicach terminow placenia skladek i
    podatkow. Poza tym jest super, tanio, wygodnie, najwyzsze na rynku
    oprocentowanie (ktore przy wielkim szczesciu zrekompensuje Ci sptraty
    spowodowane brakiem dostepu do konta lub rzetelnej informacji o
    niewykonanych transakcjach). Miod. Tylko brac i sie nie zastanawiac :-P

    MSPANC

    Nie mam konta w mBanku, a powyzsza opinia powstala tylko i wylacznie na
    podstawie postow wysylanych na te grupe.

    Bartol

  • 4. Data: 2003-05-14 13:11:14
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    In article <b9stfp$mob$1@nemesis.news.tpi.pl>, b...@p...c
    says...
> [...]
    > spowodowane brakiem dostepu do konta lub rzetelnej informacji o
    > niewykonanych transakcjach). Miod. Tylko brac i sie nie zastanawiac :-P

    To ja chyba jakiś nietypowy jestem, bo poza kontem firmowym mam
    jeszcze normalnego ROR'a (eKonto wspólnie z żoną) oraz eMaxa do
    niego. Wszystkich płatności dokonuję z tych kont i powiem szczerze,
    że nie pamiętam abym kiedykolwiek miał trudności w korzystaniu z
    serwisu. Ach, przepraszam, raz wszedłem w czasie jakiejś konserwacji.
    Wszystko wyjaśniło się po telefonie do mLinii. Oczywiście serwis
    działa raz szybciej raz wolniej, ale ogólnie jestem z niego bardzo
    zadowolony.
    O jakich zbędnych papierach mówisz? Nic takiego sobie nie
    przypominam.

    > Nie mam konta w mBanku, a powyzsza opinia powstala tylko i wylacznie na
    > podstawie postow wysylanych na te grupe.

    To może załóż konto i przez jakiś czas korzystaj z niego, a wtedy
    porozmawiamy. Zawsze będą niezadowoleni, którzy wtedy podnoszą wielki
    krzyk. Ci, którym wszystko działa siedzą cicho i są szczęśliwi, że
    nie muszą stać w kolejkach np. do zamknięcia lokaty ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek