  • 11. Data: 2008-09-25 21:16:26
    Temat: Re: Gdzie konto w GBP i dobry kurs?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gbgs0o$18ga$1@opal.icpnet.pl...

    > kursy mozna negocjowac przy naprawde duzych kwotach, z tym ze kwota musi
    > byc DUZA rowniez dla banku, dla niego 10-20k GBP to zadne pieniadze...

    Nieprawda. Ja negocjuję w Getin do poziomu kantorowego już przy kwotach
    rzędu 10k EUR, a przy 30k EUR bywa, że lepiej niż to co da się wynegocjować
    w kantorze.

    marekz

  • 12. Data: 2008-09-25 21:24:52
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nieprawda. Ja negocjuję w Getin do poziomu kantorowego już przy kwotach
    > rzędu 10k EUR, a przy 30k EUR bywa, że lepiej niż to co da się
    > wynegocjować w kantorze.
    >
    > marekz

    nigdy z Getin nie probowalem, ale skoro tak piszesz to pewnie warto ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-09-25 21:37:53
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > nigdy z Getin nie probowalem, ale skoro tak piszesz to pewnie warto ;-)

    Ogólnie jest dla mnie dość niezrozumiałe, że Getin jest czasami wymieniany
    pomiędzy bankami typu Sygma, Cetelem czy Eurobank, bo, że tak to ujmę, to
    jest jednak wyraźnnie inny poziom i nigdy nie spotkalo mnie ze strony tego
    banku nic złego. Tak że naprawdę żywię do niego sympatię. :-)

    A negocjacje kursu odbywają sie tam dość śmiesznie, bo przez telefon się
    można podroczyć z ichnimi dealerami.

    marekz

  • 14. Data: 2008-09-26 14:51:20
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > A negocjacje kursu odbywają sie tam dość śmiesznie, bo przez telefon się
    > można podroczyć z ichnimi dealerami.

    Jestes pewny ze wynegocjowales do kursu kantorowego? Wlasnie sprawdzilem
    pare tabel - kurs zakupu funta:
    Getin: 4,0582
    BRE: 4,1374
    Najlepszy kantorowy (wg. strony kantory.pl): 4,22

    Jakos nie moge uwierzyc, ze mozna taka duza roznice (16 gr!) wynegocjowac. A
    nawiasem mowiac oficjalny kurs Getinu jest zbojecki... a myslalem ze BRE
    slabo placi...

  • 15. Data: 2008-09-26 16:12:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@m...mnie> napisał w wiadomości

> [...]
    > A nawiasem mowiac oficjalny kurs Getinu jest zbojecki... a myslalem ze BRE

    Jestem pewny, że wynegocjowałem kurs lepszy niż negocjowany kantorowy i to
    nie jeden raz. Przy czym ja w Getinie dokonuję transakcji zakupu walut, nie
    miałem jeszcze okazji im sprzedawać. Całkiem możliwe, że przy transakcji
    sprzedaży byłoby to niemożliwe, bowiem często kurs kantorowy ustawia się
    asymetrycznie w stosunku do kursu średniego z rynku międzybankowego.

    W sumie od Ciebie też mogę zakupić te GBP gdybyś się wybierał do krk albo
    jak ja będę w UK. :-)

    A oficjalny kurs Getinu jest dla babć, które przychodzą sprzedać 50 albo 100
    GBP - dziś taką nawet widziałem, a do kantoru się boją zaglądać.

    marekz