  • 1. Data: 2006-03-12 18:47:53
    Temat: Gdzie konto walutowe USD z kartą
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakie polecacie konto walutowe USD koniecznie z jakąś kartą płatniczą
    obojętnie jakie oprocentowanie, bez opłat miesięcznych (główne
    kryterium to brak opłat i karta)

    wylatuje do Irlandii i chciałbym mieć pod ręką na czarną godzinę dolce, na
    wszelkie wypadek
    mam w multi ale nie ma opcji wydania karty

  • 2. Data: 2006-03-12 19:00:44
    Temat: Re: Gdzie konto walutowe USD z kartą
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Adrian <a...@p...onet.pl> wrote:
    > jakie polecacie konto walutowe USD koniecznie z jakąś kartą płatniczą
    > obojętnie jakie oprocentowanie, bez opłat miesięcznych (główne
    > kryterium to brak opłat i karta)

    No to tak to raczej nie znajdziesz. Chyba że HSCB w USA :)

    > wylatuje do Irlandii i chciałbym mieć pod ręką na czarną godzinę
    > dolce, na wszelkie wypadek

    W Irlandii to jest EURO a nie dolar...
    Jak tylko na wszelki wypadek, to weź sobie normalną kartę do konta w
    PLN, na kursie nie stracisz jakoś kosmicznie dużo. Np Karta
    doładowywalna BZWBK kosztuje 15 zł, ważna dwa lata, kurs dewiz BZWBK dla
    wypłat w EUR bez dodatkowej prowizji w %, tylko 10 zł od wypłaty
    zagranicznej. Jedyny mankament to maksymalna kwota operacji 500 zł i
    maksymalnie 3000 zł na koncie karty.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 3. Data: 2006-03-12 21:15:40
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > jakie polecacie konto walutowe USD koniecznie z jakąś kartą płatniczą
    > obojętnie jakie oprocentowanie, bez opłat miesięcznych (główne
    > kryterium to brak opłat i karta)

    Obejrz BPH i Pekao. Opłaty są, ale tylko za karty (w BPH chyba 75 PLN, w
    Pekao 10 USD)