  • 1. Data: 2005-01-24 09:26:08
    Temat: Gdzie kredyt - firma / os. fizyczna
    Od: "Glowax" <g...@w...pl>

    Czy mozecie polecic jakis bank, ktory ma niskie oprocentowanie kredytu np. w
    rachunku?
    Chodzi mi o niska kwote w kredycie odnawialnym np. 2-3 tys.
    Moze inteligo, mbank?

    Moze znacie jakies zestawienie w sieci takich ofert?

  • 2. Data: 2005-01-24 16:45:26
    Temat: Re: Gdzie kredyt - firma / os. fizyczna
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Glowax*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Czy mozecie polecic jakis bank, ktory ma niskie oprocentowanie
    > kredytu np. w rachunku?

    mBank.
    Otrzymałem kredyt odnawialny:5-cio krotność miesięcznych wpływów.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz and http://plumowski.swistak.pl