  • 1. Data: 2006-05-22 20:28:25
    Temat: Gdzie kredyt na działkę siedliskową?
    Od: "Erwin" <e...@v...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się, który bank kredytuje zakup działki
    siedliskowej (rolna)?
    Na działce ma powstać siedlisko :) (dom i zabudowania gospodarcze) ale na
    razie nie ma jeszcze nawet pozwolenia na budowę.

    pozdrawiam,
    Erwin

  • 2. Data: 2006-06-03 20:33:53
    Temat: Re: Gdzie kredyt na działkę siedliskową?
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Erwin" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na działce ma powstać siedlisko :) (dom i zabudowania gospodarcze) ale na
    > razie nie ma jeszcze nawet pozwolenia na budowę.

    Znajomi robili przez PKO BP /BZ WBK odmówił!/.

    Tylko jak kupujesz działkę to po co pozwolenia na budowę?
    Do kredytu _na zakup działki_ wg mnie nie trzeba :)

    Dawidek

  • 3. Data: 2006-06-25 20:42:03
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    Sprobuj w PKO BP, BPH i mBank/Multibank (jesli siedlisko ma mniej niz 1ha
    powierzchni)
    WBK jak masz komplet dokumenow: np: KW, wypis z rejestru gruntów.
    Pozwolenie na budowe by duzo zmienilo (oczywiscie wystawione na zbywce)