  • 1. Data: 2006-01-10 13:30:53
    Temat: Gdzie lokata 7000 zł. na 1 m ?
    Od: user <n...@s...pl>

    Witam,
    Gdzie bardziej oplaca się załozyć lokatę na 1 miesiąc na kwote 7000 zł.
    Inteligo czy mbank?

  • 2. Data: 2006-01-10 13:35:27
    Temat: Re: Gdzie lokata 7000 zł. na 1 m ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    user <n...@s...pl> wrote:
    > Gdzie bardziej oplaca się załozyć lokatę na 1 miesiąc na kwote 7000
    > zł. Inteligo czy mbank?

    raczej getinbank w tej chwili

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2006-01-10 13:53:43
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

    Tak sobie kliknąłem i doklikałem się:
    http://prnews.pl/wesprzyj/

    a tam:
    "Dlaczego zwracamy się do Ciebie z taką prośbą?
    Przez ostatnie trzy lata PRNews.pl funkcjonował dzięki wsparciu swoich twórców i
    ich znajomych."

    To znaczy co? Te poprzednie moje (i nie tylko) dawne, drobne wpłaty, na Inteligo
    bodajże, nie dochodziły?
    Czy może czarna niewdzięczność? :-)
    No, chyba, że zaliczasz mnie do swoich "znajomych" :-)

    Tak mi się rewolucyjna czujność wyostrzyła po lekturze pisma z jednego pazernego
    banku :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 4. Data: 2006-01-10 13:54:37
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    napisał w wiadomości news:dq0d9e$7p0$1@news.onet.pl...

    > raczej getinbank w tej chwili

    a co to za różnica? tu i tu jest 3,80% a nawet jeśli by była różnica w
    oprocentowaniu to każde 0,5% w górę to dodatkowe 2,33 zł

  • 5. Data: 2006-01-10 15:14:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, chyba, że zaliczasz mnie do swoich "znajomych" :-)

    Dokladnie tak :)

    Teraz jednak czasy sie zmienily i trzeba wyplynac na szersza wode ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

  • 6. Data: 2006-01-11 01:16:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Dokladnie tak :)

    Miło mi. [dygnięcie, trzepot rzęs, obfity rumieniec] :-)
    Chyba do CV sobie to wpiszę...

    > Teraz jednak czasy sie zmienily i trzeba wyplynac na szersza wode ;)

    Jasne.

    Jak wpłacałem kilka groszy na organizację pożytku publicznego, to spodobało mi
    się, że po jakimś czasie przysłali podziękownie (mniej istotne) i rozpiskę ile
    dostali, skąd i ile, na co wydali.
    Taka luźna raczej uwaga.
    Pomysł ma chyba pewne psychologiczne zalety w stosunku do darczyńcy i może IMO
    skutkować dalszym, systematycznym wsparciem, ale ma też sporo wad.
    W tym kilka takich, o których nie za bardzo jest jak szczerze dyskutować
    publicznie :-)

    Jak pisałem, nie jestem do tej idei raczej jakoś specjalnie przywiązany i nie
    będę jej bronił jak niepodległości - dlatego grzeczne raczej EOT z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek