  • 11. Data: 2005-04-18 19:27:00
    Temat: Re: Gdzie moga zniknac pieniadze ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Co za roznica? Skladasz reklamacje na poczcie i to oni maja te
    > peiniadze znalezc. A gdzie znajda - ich problem.

    Bo reklamacja i to wszystko trwa dosyc dlugo. Ostatnio poczta nie dosc
    ze zgubila moja kase, to jeszcze zgubila przesylke do mnie...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-04-18 19:51:20
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-18 14:00 :
    > Wyslalem komus przedmiot, ktory sprzedalem za pobraniem. Przesylka
    > dotarla nastepnego dnia do adresata. Jednakze do mnie pieniadze nie
    > doatrly. Bank twierdzi, ze nic nie dostal, naleznosc do adresata nie
    > wrocila, poczta rozklada rece i nie wie gdzie sie podzialy moja
    > pieniadze. Numer konta podalem prawidlowo, co widze na potwierdzeniu,
    > ktore mam przed oczami. Adresat przesylke odebral i listonoszowi
    > pieniadze wplacil (100% pewnosci). Pisemna reklamacja w toku...

    Ja się podłączę: wysyłam (przelewem z internetu) z jednego banku do
    drugiego. Z banku pierwszego pieniądze wychodzą, nie dochodzą do
    drugiego. W którym reklamować?
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 13. Data: 2005-04-18 19:56:08
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-18 21:51, Wojtek Szweicer wrote:

    > Ja się podłączę: wysyłam (przelewem z internetu) z jednego banku do
    > drugiego. Z banku pierwszego pieniądze wychodzą, nie dochodzą do
    > drugiego. W którym reklamować?

    A w którym masz konto? Oczywiście że w swoim.

    --
    Peet

  • 14. Data: 2005-04-18 20:47:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    ukradł listonosz?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2005-04-18 20:50:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 18 Apr 2005 18:55:46 +0000 (UTC), f...@T...fiut.org
    (Franz) wrote:

    >Stawiam na na ostatnie ogniwo. Poczta podobno zatrudnia takze
    >'zewnetrznych doreczycieli' - ze dwa lata temu w Krakowie byl taki
    >przypadek. Gosc chodzil po Nowej Hucie, roznosil listy i renty - tyle ze
    >nie wszystkie :)

    ja wysłałem kiedyś pewną rzecz za pobraniem (ze 25 zł AFAIR). Kasa nie
    dotarła, ale adresat przesyłkę dostał (co potwierdził komentarzem po
    aukcji). W odpowiedzi na reklamację dowiedziałem się, że przepraszają,
    że paczka nie dotarła. Informacja, że mają złodzieja listonosza ich
    nie zainteresowała :-(
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2005-04-18 21:06:31
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > Jutro mijaja trzy tygodnie.

    No i teraz wiesz czemu allegrowicze nie lubią pobrania. Raz, że usługa
    arcydroga to jeszcze nie najwyższej jakości. Jedno jest pewne chcąc przesłać
    pieniądze natychmiast najlepiej korzystać z przelewów.

  • 17. Data: 2005-04-18 21:33:34
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No właśnie od czasu wpłat standard (elixir) miało się to zmienić.
    >
    > Ja też czekam od tygodnia na wpłatę z PP, kontrahent zarzeka się, że
    > wpłacił, a u mnie środków niet... Czy może się ktoś podzielić
    > doświadczeniami jak długo idą wpłaty gotówkowe typu standard?

    Dwie przesyłki, 109zł ;-) sztuka, TA SAMA POCZTA ODBIORCÓW.
    jedna - klient odebrał, pieniądze po 12 dniach (na inteligo), druga:
    odebrane w piątek, dziś pierwsza sesja weszło...

  • 18. Data: 2005-04-18 21:52:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

> [...]
    > aukcji). W odpowiedzi na reklamację dowiedziałem się, że przepraszają,
    > że paczka nie dotarła. Informacja, że mają złodzieja listonosza ich

    Zapewne nie jednego. Mi rowniez zdarzylo sie, ze przesylki ginely. A mojej
    mamie jeszcze lepiej ;). Pewnego razu nie dotarl do niej przekaz. Poniewaz
    wiedziala, ze zostal wyslany poszla dowiedziec sie na poczcie co moglo sie
    stac. Powiedzili jej, ze na pewno zostal odebrany, poniewaz nie chciala
    uwierzyc wyslali ja do jednostki nadrzednej (glownego urzedu pocztowego w
    100licy). Grzecznie pojechala, a tam na powitanie zaczeli ja straszyc
    artykulami KK, mimo wszystko zlozyla reklamacje. Nastepnego dnia okazalo
    sie, ze listonosz 'zapomnial' zwrocic nieodebranego przekazu (przez
    tydzien!!!). Listonosz sobie ciagle szczesliwie pracuje w PP.

    Maciej

  • 19. Data: 2005-04-19 06:08:52
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Paweł Nyczaj napisał:

    > No i teraz wiesz czemu allegrowicze nie lubią pobrania. Raz, że usługa
    > arcydroga to jeszcze nie najwyższej jakości. Jedno jest pewne chcąc przesłać
    > pieniądze natychmiast najlepiej korzystać z przelewów.

    Wielokrotnie wysylalem juz za pobraniem, jednakze to byl ostatni raz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 20. Data: 2005-04-19 09:09:21
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-18 21:56 :

    > A w którym masz konto? Oczywiście że w swoim.

    To są oba moje konta...
    w.